Wednesday, July 25, 2007

Ehh, kui hea, et ilmas on neidki, kelle lõngavarud on üü-ra-tud. Vähemalt on millele viidata, kui kaasale mu tagasihoidlikud kuhjad jalgu jäävad.
Tema arvates pole aga meite kodus olukord oluliselt parem. Võib-olla kui elamise suuruse ja lõngakuhjade mahu suhet arvesse võtta, siis on tal õiguski. Aga ikkagi ...

Daneben sind meine Vorräte sooo klein.
Jetzt habe ich wenigstens etwas vorauf ich hinweisen kann, wenn mein Mann wieder wegen der Wollhaugen hier klagt. Meine Vorräte sind ja in dem Vergleich "nur ene Kleinigkeit".

Labels:

6 Comments:

Blogger Egater said...

selle lõngakuhja kohta pole muud õelda, kui JESSSAS, see vist on juba haiguslik :) Aga hea oleks seal ringi vaadata küll ;)

23:45  
Blogger Krentu said...

Nüüd saab igaüks end hästi tunda ja unustada süümekad oma lõngavarude pärast :) Mulle avaldas hoopis see muljet, et pea kõik kommentaarid olid positiivsed - keegi ei hakanud tänitama.... nagu meil tihti kombeks on.

00:50  
Anonymous Anonymous said...

jaah, mul on ka kalduvus osta rohkem lõnga, kui ära jaksan kududa... aga et kohe nii palju! :) tõesti, nüüd saan end hästi tunda!!!:)

07:40  
Blogger Kati said...

Mulle vist meeldiks küll mõnda sellist kapikest omada... või õigemini väga meeldiks... :)

11:32  
Anonymous Anonymous said...

möh, mulle mõjus küll halvasti see pilt. kui siiani tundsin juba süümekaid, et liiga palju lõnga kodus jõude seisab ja naljalt juba niisama ilu pärast juurde ei ostnud, siis nüüd tekkis küll effekt, et miks mul nii vähe on, vaja juurde krabada :D

14:54  
Blogger Tiina said...

See, et "miks mul nii vähe on" mind niiväga ei segagi, küll aga see tõsiasi, et mingitel varajasematel ajahetkedel olen ma mõnda nüüd väga meeldivat lõnga ostnud liiga vähe, mõned tokid. Ideesid nüüd juba oleks, aga kogused on puudulikud. Neil piltidel on ka näha, et sealmail ja seal kodus on lõngu pakkide kaupa.

Peab vist ise kah hakkama tõesti meeldivaid lõngu kiloga ostma. Kuigi siis kasvavad varud jällegi veelgi suuremas tempos kui seni.

Samas naljaga pooleks käis mul Veimevaka poes olles peast läbi mõte, et kingiks mehele tema sünnipäävaks omale meelepärast lõnga kilo. Teate ju seda vana tõestisündinud anekdooti, et mehe käest küsitakse enne naise sünnipääva, et mida siis sünnipäevalaps sooviks. Ja too tellib naisele kingiks, mõeldes auto vajadustele a la klapisääretihendid :)

16:42  

Post a Comment

<< Home