Wednesday, July 25, 2007

Ammune idee

Juba mõnda aega heljub mul peas mõte kududa üks pleed, tekk või miskit muud suuremat ja neljakandilist. Kaks valmis eset ühest blogist süvendasid seda mõtet veelgi. See ja too.
Ei, nüüd ei jää muud üle kui lõngad valmis. Ideed ellu!

Habe aus einem Blog zwei schöne Plaids gefunden. Etwas derartiges zu stricken, die Idee habe ich schon lange. Die Schönheit dieser Prachstücke (hier und da). hat die Idee noch befestigt.
Bisher habe ich in dem Zusammenhang nur an Zöpfe gedacht. Man kann aber auch anders.

3 Comments:

Blogger Mari-Liis said...

See lapiline on väga lahe:)

19:48  
Blogger Krentu said...

Minul on ka kogu aeg unistus teha selliseid "pärandatavaid" perekonareliikviaid. Sest kui ma vaatan, kui vähe ma omatehtud kampsuneid kannan, siis tihti tekib küsimus, miks neid üldse kududa. Parem teha juba midagi sellist suurt ja igavest. Alustasin päevateki heegeldamist motiividest aga mul pole plaaniski seda lähimate aastate juures valmis saada. Pigem on see selline hea, igavesti pooleli olev asi, mida saab siis teha, kui on kriis nimega "tahaks kududa aga ei tea mida".

00:26  
Anonymous Anonymous said...

jajah, ma mõtlen samamoodi, et sellised tekid on lahedad ja et peaks endale ka tegema, ühtlasi kasutades ära kõik lõngajäägid, aga pole veel pihta hakanud. peaks seda tegema... aga ennem on vaja veel paar kampsunit teha :D

07:43  

Post a Comment

<< Home