Tuesday, July 24, 2007

MS3 Clue1

Saigi esimene osa valmis. Ometi! Täna juhtus kurb tõsiasi - avastasin et olin paigaldanud ühe pärli serval paari silmuse võrra nihkes. Oh seda harutamist, sest ma olin kogu selle mustrijupi juba pea lõpuni kudunud ja nüüd tuli ca 12 rida üles võtta. Alguses mõtlesin küll, et las tema olla, aga või siis mu hing seda viga vahtides rahu sai. Ja siis jõudsin mõelda ka, et äkki lasen vaid need "vajalikud" silmad maha, ent selle lõngaga polnud seegi mingi kergem lahendus. Lõpeks harutasin veani ja veel paar rida edasi, sest korjates olin miskised silmad ää kaotanud ja ei saanud kohe reele tagasi. Ma jõudsin juba tolle salli ja pärlid ja mohääri maapõhja vanduda. Aga noh lõpp hea, kõik hea. Nüüd võib teise osaga edasi minna. Kuigi jah, tänane päev oli muule planeeritud. Need tööd jäid nüüd ripakile Palju ma siin öösi ikka teha viitsin.
Pealegi, mind on vallanud pitssallipalavik. Hetkel kõike korraga teha ei saa, aga ahnitsen mustreid omale. Küll nood ka kootud saavad. Bee Fields ja Forest Path Stole on ju imeilusad. Ja nood pole ainsad. Ja ahh kui vahvaid salli-räti blogisid on ....

MS3 Clue1 endlich fertig. Die hat aber Zeit genommen. Heute habe ich noch eine Fehlerberichtigung gemacht - ich hatte eine Perle falsch "eingestrickt". Über 10 Reihen musste ich neu stricken.
Sonst geht die Arbeit an dem Schal aber reibungslos. Die Perlen verlangsamen das Stricktempo ein bisschen, jedoch macht nichts. Gäbe es nur etwas mehr Zeit fürs Stricken. Myrphy´s Gesetz - Hast du was angenehmes vor, dann schickt man unbedingt noch was zu erledigen. Schreibarbeit.
Ich habe jetzt wirklich ein Spitzenschalfieber.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oo see prantsuse blog on briljant:)
Hyrna Herborgar' on ahvatlev ja ühtegi Fääri saarte rätikut ma ei ole ka veel teinud, aga tahaks...

-leili33

21:18  

Post a Comment

<< Home