Wednesday, July 25, 2007

Veimevakk

Käisin siis kah täna poekeses ära. Meeldiv käik oli. Poeprovva astus kohe ligi, et "tuttav nägu". Nojah, esmane kohtumine oli sel avalikul kooskudumise päeval. Ja kuigi täna pidi mul olema kiire hommik, homme ikkagist kaasa 40. sünnipääv ja lilli oli vaja ja jupp kinki oli puudu, siis jutustama unustasin ma end sinna ikka. Lõngadest. Mõned Gedifra omad jäid silma küll. Kallid on, aga üks, Gedifra Top Soft tundus nii mõnus, et sellest tahaks kohe miskit ihu ligi teha. Näis siis. Suvi saab enne otsa kui ma suvelõngadeni jõuan. Ja nagu arvata ongi, ma pidin ostma suti pärleid ja neid kenasid teokarpidest nööpe. No nagu harakas. Millas ma enne olen käsitööpoekesest ilma ostmata välja saanud.
Juttu sai tehtud sellestki, et talvelõngade tellimine käimas. Ma muuhulgas ei saanud jätta ka kurtmata, et meite pitsilõngade valik na nigel. Vat see on küll point, kus miskit uut siiamaile imbuda võiks. Seda päris peenikest liigub, aga miskit vahepealset oleks vaja küll. Muidugi, saab ka netitse tellida, ent oma silm, tegelikult küll pigem käsi, on ikkagi kuningaks.

Habe heute ein neues Handarbeitsgeschäft im Stadtzentrum besucht. Schön wars. Die Eigentümerin ist schon etwas bekannt, sie kam auch zu uns am 9. Juni, am WWKIP -Tag. Die Gedifra-Garnauswahl fand ich schön, die hat es ja hier früher fast nicht gegeben. Ich musste ja unbedingt auch was kaufen - Perlen und Knöpfe. Diesmal ohne Ideen, die waren aber so schön.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Andestust, mis tore pood see täpsemalt on ja mis peamine, kus ta asub?:)

17:24  
Blogger Tiina said...

Tartu mnt. 35, teisel korrusel (samas kohas kus asus vanasti see catalogi kauplus; risti üle ristmiku Stockmanni vastas). Pood müütab käsitöövahendeid, -tarvikuid ja käsitööd ennast.
Ja poeomanikuga on lihtne jutule saada.

17:37  

Post a Comment

<< Home