Wednesday, August 01, 2007

Kattevärv

Vaja oli kiiresti miskit uut nägu varjamaks vana ja kulunut, katkist. Abhakan hea abiline .. Seal lausa hüppas silme vahele see kastanitega kangas. Meeldis mulle ja meeldis kaasalegi. tema muidu ikka üritab
ostmise "teisele korrale" lükata, sedakorda aga läks kaubaks kohe.
Kaks patja lisaks ning veidi varem
Veimevakast leitud teokarbinööbid abiks ning ...

Pisut värskem nägu. Tülikas selline kate ju on, sest lapsed sõidavad tolle lösutades diivanilt maha, aga eks ma siis kohenda.
Nööbid olid mõeldud küll muuks, aga ... Nad sobisid sinna kaasa arust paremini kui ühed teised minu pakutud. Sai siis sedamoodi.
Tulemus:

Ega jah, ma käisin siin vahepeal ülepäeva turul ja siis enne loomulikult ka Tartu mnt. Abhakanist läbi. Iga päev maandusin hiljem koju miskise 4-5 meetrise dekoratiivkanga tükiga. Miskine uus tõbi vist? Aga ma ei saa meeldivat asja poodi jätta ideed ootama, sest võib ju olla, et idee saabudes ei ole enam meeldivat asja. Oleks ainult kodu kummist ...

Die Schönheitskur für das alte Sofa. Ein Stück schönen Stoff, ein paar Kissen und Knöpfe.

2 Comments:

Blogger KK said...

Väga armas ja lõbus kate!

18:08  
Blogger Egater said...

hästi ilus kangas. Oma viimatisel käigul samasse poodi sain armsa sõrmkübada-lilledega kanga. Ja mis siis et vaid üks aken sai endale kardina ja teine jäi ilma....ilus on ikka :)
Tundub et neil ongi viimasel ajal selliseid armsaid dekoratiive

21:33  

Post a Comment

<< Home