Friday, November 10, 2006

Isadepäeva pidu emadega

Sõimes oli isadepäeva pidu. Ja tulid .. enamuses emad. Veidi üle algusaja oodates ilmusid ka mõned isad. Aga nii ta paraku on. Papad rabavad tööd teha. Ka nad on tegelikult iseenda ülemused.
Meie issi jäi ka hiljaks. Ühte nädalasse kahte tööle hiljem jõudmist ja varem lahkumist lihtsalt ei mahuta. Aga ta tuli siiski!
Sellepärast ma läksingi, et laps asjata ei ootaks, kui teistel issid-emmed tulevad. Et ta üksi ei oleks.

Aga seal enne üritust rääkisime emmedega juttu. Ja keegi viskas lausejupi, et vanasti pidid emmed lasteaeda nukuriideid õmblema. Hmm, ma õmbleks praegu kah. Olen korduvalt mõelnud, et kui teeks häält, äkki siis leiaks ka nuku, kellele teha. Olles poisslaste emme mul lasteaia nukuvarudest ülevaade tõesti puudub. Pole nagu selle pilguga seni vaadanud. Aga enne peaks vist oma kodused "pupped" riietama. On teised väikeste meeste armust suisa paljad.

Samas on mul oma lapsepõlvest kena suur nukumööbel keldris mänguseltsilist ootamas. Ei, ei ole plastmass. Miskine puidulaadne asi. Oli vineerist vist. Aga toekas ja kobe näeb välja. Aga tüdrikut netu. Hakka või ise mängima ...

Labels:

2 Comments:

Blogger Annu said...

ma küll ei tea, kui vanad su lapsed on, aga minu alla 2aastane poiss on küll agar nukule süüa tegema, tekki peale panema.
igasugu rollimängud pidavat kah head olema. kui su poisid liiga :) vanad on, siis nad juba teavad, et "poisid nukkudega ei mängi" ja tegelikult on sellest kahju, sest minu arusaamise järgi just eluliste situatsioonide läbi mängimine teeb naissoo üldiselt osavamaks suhete teemal.

17:21  
Blogger KK said...

MIna olen oma lapsepõlves lasteaeda nukuriideid õmmelnud. Meil oli maal selline komme, et tuli teha koolis ÜKT tunde, vist 40 tundi kooliaasta jooksul kui mälu ei peta. Ja minu klassiõde ema töötas lasteaias. Nii me siis veetsime tunde aias lastega mängides, nukutuba koristades, riideid õmmeldes ning õppevahendeid tehes. Kooli poolt antud ülesanded, mille eest ÜKT tunde sai, polnud pooltki nii põnevad. Ja tunde jagati ka napilt :(. Mäletan, et kõige hullem töö oli zhiletiga papist õppevahenditesse lünktestide jaoks aukude lõikamine! Praegu imestan, et lastele koolist üldse selline töö anti. Aga näe anti. Ema aitas ja ise pusisin ning tunde anti nii vähe. Selle taustal oli nukkudega mässamine lausa lust ja lastel oli ka hea meel:).

20:46  

Post a Comment

<< Home