Thursday, November 02, 2006

Noorte kõnepruuk

Täna RTL keskpäevastes uudistes oli teemaks ka noorte kõnepruuk Saksamaal. No lasti tänaval vanematel inimestel ja nii mõnelgi noorel endal tõlkida teatud väljendeid. Ei, kõik sellega toime ei tulnud.
Aga mulle hakkas kaks sõna meeldima: "Sportwagendeko", mis tähendab "blondiin autos" ja "Münzmallorca" ehk "solaarium".

Ei, üks saksa keele slängisõnastik kuluks ära küll. Varsti ei saa mudu arugi, mida nad kõnelevad.
Professionaalne kretinism.

Nojah, minu õppimine jäi ammusesse aega. Ja igapäevast noorte kõnepruuki .. Ma ei ole sellega emakeelski kursis. Rääkimata siis muust.

5 Comments:

Blogger Elsa said...

Igatahes on need näited väga muhedad küll, peab ütlema :)))

08:45  
Anonymous Anonymous said...

Ei jõua ära kiruda seda Starmani, kes põhjendusega,et Saksa kanaleid mitte keegi ei vaata, võttis ära nii RTL kui PRO7! :(
Ma tunnen senini igaõhtuselt puudus Stefan Raabi vahvast saatest .... ja järjest rohkem süveneb tunne, et iga päevaga saksa keel kaugeneb minust.
Kurb! :(

10:36  
Blogger siuu said...

mina igatahes lähen täna elioni ja üritan endale digitv sahmida. siis on mul vähemalt üks saade televiisorist, mida ma maha magada ei taha, eelmainit Stefan Raab muidugi. natuke kandideerivad siia ka hilisöised CSI-d, aga ainult kellaaja pärast. ai kuidas ma armastan saksa keelt...

10:42  
Blogger Tiina said...

Meile siia oleks saand üldse vaid VIASATi. Aga noligi polnd saksa kanaleid. Nii et .. digiTV oli minu rõõmuks. JA olgugi, et mu vennas siin üritas selgeks teha, et Viasatil on ikka need õiged kanalid nagu TV1000 ja Viasat History ja miskit oli veel, ma nagunii niipalju telkut i vahi. Ent prof. kretinism on külges küll.

Stefan Raab? HMm, ma olen nii kaua tegelt pidanud ilma saksa kanaliteta läbi ajama, et nende paari kuu jooksul pole parimate paladega end kurssi viia jõudnud. Nojah, ülejäänud pere ei vaimustu ka saksa keelest, õieti ei mõista seda. No poiss hakkab järgmine aasta koolis õppima.

10:47  
Anonymous Anonymous said...

Stefan Raabi saab näha PRO7 saates TV Total esmaspäevast neljapäevani õhtul kella 23 paiku ( ajad varieeruvad veidi erinevatel päevadel).

14:46  

Post a Comment

<< Home