Sunday, October 29, 2006

Vikerkaare-Kiri

Kirju kiri. Algus on tehtud. Lõng on maavillane Raeplatsi äärest käsitööpoekesest. Ma juba ootan rohelist triipu. Lahe on teha. Sokke olekski sellest ebahuvitav teha, sest värvitriibud tuleks liiga laiad. Rätiks just õige värvivahetus. Ja üleminekud on mõnusad, sujuvad. Eks näis kuidas pikemate ridadega väljanägemine muutub.

Kiri, bunt. Die Wolle stammt aus einem Handarbeitsgeschäft am Rathausplats (Tallinn). Schafswolle, ziemlich fein. Aber die Farben gefallen mit. Regenbogen. Und bin schon gespannt, wann ich bei grün ankommen und wie das alles dann aussehen wird.

Labels:

2 Comments:

Blogger Annu said...

nüüd saan mina ka aru, mida mulle nädal tagasi seal poes öeldi:) et vikerkaarevärviline tuleb x päeval. ja kuna ma selle kohta midagi küsinud polnud, ütlesin ainult ahah. tahtsin peaaegu küsida, et miks ta seda mulle räägib. lõng paistab kena olema.

14:09  
Blogger Anu said...

tõeliselt ilus on see vikerkaarevärviline. meie pimedasse ja halli väga sobiv.

ja muster... ma kunagi tegin üht neljakandilist linikut, mis algas samamoodi:))) tegelikult ongi imelihtne salli ja õlarätimustreid nende linikumustrite pealt tuletada... peaks proovima.

11:22  

Post a Comment

<< Home