Saturday, October 28, 2006

Lõngast

Ma ei pidanud vastu ja tellisin Harrietist näpuga katsumaks ja silmailuks seda ilusat lõnga. Õunarohelist. Vaatame, mis ta siis elusast peast on. Pildilt imetletud küll. Ja idee on ka olemas. Nii et .. lihtsalt lõngakasti täidet sest saada ei tohiks. Tahtnuks üht teist tooni, aga toda ei ole enam. Aga mis siis. Õunaroheline on ka ilus ja sugugi mitte minu viimane valik.
Ja et teine ja suurem Swallowtail Shawl ää lõpetada, seks puhuks tellisin ka Floricat juurde. Novita lõngu poodides ju mõnel pool on, aga Floricat pole täheldanud. Oleks tahtnud ploomikarva Floricat ka, sõbrannale sünnipäevakingi jaoks, aga .. Netu :( Ootame, vaatama je mõtleme veel. Veidi ju aega on.

Habe mir wieder Wolle bestellt, apfelgrün. Mal sehen, auf dem Bild gefällt mir die Wolle sehr. Wie die sich aber anfühlt? Die Idee habe ich auch schon.
Und etwas Novita Florica auch, um Swallowtail Shawl bis zum Ende zu stricken.

Labels:

2 Comments:

Blogger ematehnik said...

Floricat on Tallinnas Laagri Maksimarketis päris mitut värvi, käisin just täna oma rohelist otsimas. ploomivärvi kohta ei oska midagi mõistlikku kosta, pole just mu lemmikvärv. kui roheliseotsinguil silma jääb, eks annan teada.

23:04  
Blogger Tiina said...

See jääb mulle nii päratu kaugele .. Aga kui jääb silma, eks siis peab rattaid "moosima". Olekski põhjust.
Vähemalt Prismade valikus Floricat ma kohand ei ole :( Kahjuks.

23:17  

Post a Comment

<< Home