Tuesday, October 24, 2006

Suureks saamine

Võtsin kätte, arvutasin ja nüüd higistan. Selle Swallowtail räti kallal. Tahtsin seda suurendada proovida, sest täpselt mustri järgi ta kuigi suur ei tule. Nüüd uhasin seda peamist pitsilist osa 10 mustrikorda juurde kududa. Uhasin sellepärast, et read venivad kole pikaks. Ja nagu selgus, kui muidu oleks sall valmis ja lõnga jäänuks ülegi, siis nüüd on vaja enne edasi kudumist ka materjali juurde tellida. Käed aga sügelevad lõpptulemuse järele. Eks ma tee siis seni muidu asju ja tegemisi. Seda, et minul tööd ei oleks, seda küll karta vaja ei ole. Titemamma värk.

Ja ka uus silmailu on sihikul. Bed of Roses Shawl. Ent ümmargune vorm??

Ele tellisin ühest paigast omale takkajärgi ka selle soovitud Interweave Knits Fall 2006 numbri ära. Nüüd jääb üle oodata. Tegelt on mul soove veel. Aga ma ootan enne Õige Rahalaeva ära.
Sealsamas oli aga ka sellist asja nagu Simply Knitting? teaks, mis sees on, siis kindlasti oleks huvi. Või peaks niisama tellima ja kaema? Ma pole ka pimesi veel üheski ajakirjas üdini pettunud. Mingi õpetlik või ilus iva ikka on sees. Ju ma suhtkoht kõigesööja olen.

Habe den Swallowtail Shawl versucht zu vergrößern. Meine Mathematik hat geklappt, habe 10 Grundmuster-Höhenrapporte (Budding Lace 2) dazugestrickt. Jedoch ist die Wolle alle. Muss etwas dazubestellen. Bis dahin habe ich ja noch vieles zu tun. Socken, Handschuhe, Mützen und Schals ... im Herbst braucht man ja alles.

Und habe auch wieder was schönes in Sicht - Bed of Roses Shawl. Nur die Runde Form scheint irgendwie ungewöhnlich zu sein. Für mich jedenfalls.

Habe mir gestern aus eine Web-Shop auch die gesehnte Nummer von Interweave Knits Fall 2006 bestellt. Nur bleibt noch übrig zu warten. DA gab es auch Simply Knitting. Habe keine Nummer gesehen. Vielleicht wäre das auch was für mich?

Labels: ,

1 Comments:

Blogger Ing. said...

Mul on kaks kevadist Simply Knitting numbrit, kui oled huvitatud, mis seal sees on, siis kriba mulle mailile (sunshinesbetter@gmail.com), ma saadan sulle natuke sisukorda ja mõne sisevaate.

11:58  

Post a Comment

<< Home