Sunday, October 22, 2006

Rätilummus


Ma olen rätilummuses. Kiri sai valmis.
Lõng: Alvita Pukas, kulus 4,5 tokki (25 g = 130 m). Ringvardad nr. 4. Pikim külg 2 m, räti kõrgus 98 cm.
Selle asja juures teeb mulle nalja "lõngamatemaatika". Kulus ju 4,5 tokki, nii saab salli kaaluks justkui ca 115 g. Aga .. üks õhtu kaalusin salli ära ning tulemuseks sain 154 g?!?
Kaal ei oleks tohtinud niipalju valetada, teised tulemused olid ka kõik OK. Muidu igati täpne kaal.

Nagu juba korra öeldud, lõng meeldis mulle poes käpaga katsudes enam. Teist korda ei osta. Aga eks sellega ongi nii, et mõni lõng jookseb kohe näpu vahel ja teine kohe ei "koo" kuidagi.

Pildistatud on õues naabrinaise lillepeenras. Aubrieeta ja kadakkaer on moodustanud sinna peale suvekuiva nii mõnusa rohelise "padja". Kahju ainult, et päikest ei olnud.

Igatahes olen ma sallilainel ja uus Swallowtail Shawl on varrastel. Sedakorda koos matemaatikaga, st. püüan teha suurema. Vaatame, kas mu arvutused peavad vett.

Kiri ist fertig.
Garn: Alvita Pukas, 82 % Mohair, 18 % Nylon; 25 g ~ 130 m, Verbrauch ca 4,5 Knäuel. Jedoch - Gewicht des Schals 154g!?!
Nadeln Nr. 4.

Jetzt ist wieder ein Swallowtail shawl auf den Nadeln. Diesmal versuche ich den etwas zu vergrößern.

Labels:

2 Comments:

Blogger Kati said...

ja mina otsustasin seekord just täpselt mustri järgi teha :)
ja normaalse lõngaga lähevad need nupud ikka tunduvalt kiiremini

17:19  
Anonymous Anonymous said...

I have just one word for it: LOVELY!! Nice work.

21:49  

Post a Comment

<< Home