Thursday, October 19, 2006

Plaanide plaanipäratus

Ei, ei läind täna nii nagu ma eile plaanisin. Ei jõudnud ma eile tööga valmis, tegin toda täna veel terve päev peale laste "laialijagamist" ja peale "kokkukorjamist" kah. Uhh, nüüd sai ära eest. Ja homme ma OLEN linnas, tüütu on edasi tagasi sõita kordi päevas. Pealegi on see raharaisk. Ja mis mul viga linnas kohvetada või kududa või äkki jõuab mõne tuttava näogi üle kaeda.

Aga tänase hommiku pärl oli .. jalutuskäik Gonsiori pargis nende tulukestega purskaevude manu hommikul kell pool 8!!! No anna mammat kes 2 ja 4-sega varahommikul pargis jalutab. Suurem poiss tuli kooli viia 8-ks. Aga kuna me saime siit harjukaga linna, siis jäi aega temalgi üle. Aga noh, asi tal omasugustega seal koolis siis õiget hetke oodata. Ent meie kolmekesi ... Lasnaka bussid, mis meid Gonsiori tänava teise otsa viinuks on sel ajal nagunii täis. Ja siis läksime vihmas ja autode rataste alt pritsivas poris jala. Püüdsime valida vaiksemaid tänavaid ja polnudki see jalutuskäik hämaras väga hull. Kuna aega on mul laialt käes, no ei olnd mul kiire neist vabanemisega ja poisid on tublid jalakäijad, siis ei hakanud ma lasteaeda kiirustama, vaid tegime sest minekust mõnusa käigu. Kuigi jah, kellaaeg na veider. Jalutamaks.
Samas see hommikune vihm, hämarus, tänavavalgustus ja langevad lehed .. kokku oli ilus SÜGIS! Kui vaid saanuks selle pildile püüda! Õiged hetked ei kipu kohe kuidagi kaamera ette. ja eks ma ole neile kehva jahimees kah.

Aga Kiri sai täna vormi "valatud". Pilte ma teen parema meelega aga päevavalges. Nii et siis .. laupäevani. Homme ma päeval siinkandis ei kooserda suurt. Hea ja rahulik mui meilboksi kätte ei saa. Saab end hetkekski välja lülida.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home