Wednesday, October 25, 2006

Juba jõulud?!?



Sügis on. Ilm hoiab toas. Ja omamoodi mõnus on olla.
Soojade sokkide tunne. Ja tahtmine kindaid kududa. Ja uut salli.

Kui muidu mängib häälega või hääleta taustaks telekas, siis täna on mul plaadivahetuse päev. Hakkasin kaua kuulamata lemmikuid läbi kuulama. Üks vaieldamatuid on see. Kaks plaaditäit hingele. Simon ja Garfunkel on mulle ammust aega südamelähedased. Simon omapäi ka. Kust see algus tuli, ei tea. Küll aga on see kategooria, keda tahaks kontserdil kuulata kui vaid võimalust oleks. On artiste, kes võivad meeldida, aga keda kuulama ei lähe "seda-pean-mina-saama"-stiilis. On aga neidki, keda kohe tahaks live kuulata. Kaasa kutsub Paul Simoni musta mandri meloodiaid kohati küll "kuked-kanad"-muusikaks. Aga jah ...

Hommikut alustasin ma küll hoopis jõululauludega. Ja seal üle iiri muusika siis jõudsime sellesse jaama. Tegelt tegin taaskord katset otsida Lillehammeri olümpiamängude olümpialoo kohta miskit. Ma nagu teaks ja ei tea kah, kes seda laulis. Aga lugu oli ilus.

Eile kudusin ühed käpikud pisipojale. Enne pilti ei tee, kui otsad on peidetud. Seda ei tee ma aga enne, kui olen kätte proovida saanud. Pelgan, et ühele on suti suured ja teisele äkki siis väiksed? Seep see on kui teed umbkaudu.
Aga hetkel alustasin vanemale poisile mütsi. Piraadimütsi. Jama on see, et ega seda mustrit seal pisendada ei anna, aga nii tuleks ta jällegi suur. Võtsin suhtkoht peene lõnga ja 2 varda. Näis, mis välja tuleb. Talle see muster meeldib. Ja temaatiliste kinnaste kohta on ka musterung sealsamas olemas.

Bin heute auf der Musikwelle. Wenn gewöhnlich spielt Fernseher, ob mit oder ohne Stimme, als "Schalltapete", dann heute tut das unser CD-Spieler. Gestrige RTL-News mit der Nachricht über die Weihnachtsangebote in Deutschland brachten mich in die Weihnachtsstimmung, schon. So habe ich mit Weihnachtslieder angefangen und jetzt bin ich bei Simon und Garfunkel angekommen. Die Musik gefällt mit sehr.

Noch habe ich mit einer Mütze für meinen älteren Sohn angefangen. We call them Pirates. Bin nicht sicher, dass die passt, denn das Muster lässt sich ja nicht so einfach zu verkleiner, jedoch mit der Maschenanzahlt wird die Mütze zu groß für ihn. So habe ich etwas feinere Nadeln genommen und die Wolle auch. Mal sehen was da rauskommt. Da gibt es ja auch das Muster für die Handschuhe. Genau das Richtige für Jungs.

2 Comments:

Blogger oravake said...

Selle tütarlapse nimi oli Sissel Kyrkebo. :) Emal on terve plaaditäis tema laule, olümpia oma oli ka vist seal peal.

15:06  
Blogger Tiina said...

Ossa :)
Nädsa, ma teadisn nime, aga mitte kirjapilti. Ja ole siis mees ja otsi nii.

Nüüd ma tean, mida plaadile otsida.

15:52  

Post a Comment

<< Home