Thursday, November 02, 2006

Uus kuu ja uued ajakirjad

Eilse õhtuse postiga saabus ka see ca nädal tagasi siit tellitud IK Fall 2006. Oi kui hea meel mul tolle ajakirja üle on. Seal on nii ilusad asjad. Näiteks Sienna cardigan ja Coral Crossing ja Wanderlust Hoodi ja palju palju teisi asju. Kasvõi see Gatsby Girl Pullover või Equinox Yoke Pullover. Oh jah. See muidugi ei tähenda, et ma kohe kõike tegema hakkaks, aga .. Kõikvõimalike palmikute ideedega olen ma sealmaal, et käpad sügelevad omale palmikute põimimise järele.
Igatahes IK peaks tellima pikemaks. Sest uues numbris meeldivad mulle ajakirja tutvustuse põhjal juba nii paljud asjad, näiteks see ja see ja Venezia Pullover ja ... Neid on veelgi. Ilusad ideed ju leiba ie küsi.

Seda paljuräägitud meie kodumaist "Käsitööd" minule veel tulnud ei ole. Aga ma ootan. Ma helistasin eile isegi Express Posti, et uurida, kas ta mul ikka on tellitud. Et teaks. Oli küll.
Aga tuli juba ka Kodukolle. Loodame, et ma see kuu ei pea Express Postiga maid jagama. Kuidagi juhtub nii, et ajakirjadest, mis on nende vahendusel tellitud, jõuab 3-st kaks kasti hilinemisega ja sedagi mitme helistamise peale. Kandja väidab aga alati, et tema on ajakirjad kasti pannud. Mina kahtlustan, et ta paneb küll, aga valesse kasti. Seda sellepärast, et kord see telefonineidis luges ette kandja vastuse järelpärimisele, mis kõlas umbes nii, et "Majal on mitu ühesugust postkasti". Jah, on küll. Kõigil kolmel trepikojal on ühesugused. Aga .. Kõigil kastidel on selged ja loetavad aadressiga sildid. Ja majal on uus ja väga hästi nähtav-loetav silt. Ja mina ei arva, et mina peaksin ajakirja omapäi ilmapealt otsima hakkama. Samas on Express Posti näitsikud olnud senimaani väga toredad selle igakuise probleemi lahendamisel, nii et kurta saaks ainult ajakirjade hilinemise üle. Samas .. See pole minu jaoks sugugi eriti suur probleem, nagunii kuhjub kuu algusesse palju uut lugemist. Tulgu siis hiljem, peaasi, et ajakirjad postkasti jõuavad. See paar krooni ajakirjalt ei ole jah mingi suur summa, aga kui ajakirju on enam ja tõesti ei põle, siis .. No siinkohas võib ju koonerdada.

Gestern abend kam hier auch von dort bestellte IK Fall 2006. Ich habe mich riesig gefreut. Da gibt ja so viel Schönes drin. Zum Beispiel Sienna Cardigan und Coral Crossing und Wanderlust Hoodi und so viel mehr. Wie z.B. Gatsby Girl Pullover oder Equinox Yoke Pullover usw. Das bedeutet aber nicht, dass ich all diese sachen gleich machen werde, jedoch bin ich dem Zeitpunkt nähergekommen, an dem ich wieder mal etwas zöpfiges für mich stricken möchte. Habe ja Jahre nur für Kinder ws gemacht.
IK werde ich mir bestellen. Denn im neuen Nummer gefällt mir aufgrund Vorschau auch schon einiges: das und das und Venezia Pullover und ... Ahh, da gibt ja so viel Schönes.

Der Monatsanfang bedeutet ja auch neue Zeitschriften. Diesmal auch unsere estnische "Käsitöö". Ich hab die noch nicht gesehen, jedoch einige Abonennten haben die schon in der Hand.
Hoffentlich wird es damit diesmal keine Probleme geben, wie bei anderen durch unser Postunternehmen Express Post bestellten Zeitschriften. Die kommen einfach mit Verspätung, und kann sein dass ohne telefonische Nachfragen würden sie gar nicht hier ankommen. Woran es liegt, das habe ich noch nicht erfahren. Für mich ist die hauptsache,d ass ich die abonnierte Zeitschriften bekomme, ob mit oder ohne Verspätung.

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Mul ka veel Käsitööd pole :(
Lohutuseks ostsin omale detsembri Knit`n Style (ei teadnudki enne, et seda Selveris müügil on). Seal on ka huvitavaid ideid. Tegelikult ostsi just selle roosa palmikutega kampsuni pärast. Galerii sisust on sellel aadressil http://www.knitnstyle.com/issues/dec06_gallery.shtml

20:22  
Blogger siuu said...

mina pean tunnistama, et meie postkasti on potsatanud 2 tellimata ajakirja. samas on kõik tellitud asjad ka varem või hiljem kohale jõudnud. mõtlesin, et need tellimata 2 on tutvustamiseks saadetud ajakirjad (üks suur ristik ja naisteleht viimati), aga v-o nad kellegi teise tellitud olnud, mõtlen ma praegu. aga mis siis teha kui kellegi teise ajakirjad oled saanud?

10:37  
Blogger Tiina said...

Kui meil siin tekkis hulk segadust ja äiapapa kasti hakkasid ilmuma Kodukirjad, siis mina helistasin Express Posti, et äkki käib kellelgi küla peal veel. Ja tuligi välja, et üks mammi ajas omi asju taga. Kuigi jah, ka nö uuesti saadetud ajakirjad maandusid valesse kasti. Need Express Posti hommikused postinolgid on vist kohati kirjaoskamatud. Kõva kõrvakuulmine on neil küll, sest auto saabumine maja ette on teisele korrusele, tuppa kuulda autost kostva tümaka järgi.

Aga enam ma sellist heategu ei tee, sest nagu ikka .. Ükski heategu ei jää karistamata. Muidugi süüdistas kohalike lõuapoolikutest vanamuttide kamp mind võõraste ajakirjade a la varastamises.

10:44  
Blogger Sirliiz said...

Ma tean mis tunne sul on, tsiteerides klassikuid reklaamimaailmast ;)Olen Express Posti tütarlastega kliendinfost ka maid jaganud. Viimati üks küll nähvas mulle, et postiljoni väitel on ta ajakirja õigesse postkasti toimetanud, aga kui mina nii VÄITVAT, et pole ajakirja saanud, siis eks nad postitavad mulle uuesti. Urr, ma ju maksan nende eest, miks ei võiks ma siis neid ajakirju ka õigeaegselt oma postist leida.

PS. tegelikult ma ei ole üldse kuri inimene, ainult see teema teeb natsa tigedaks:)

22:51  

Post a Comment

<< Home