Thursday, November 02, 2006

Vikerkaar talvises taevas!

Ta kasvab! ja mulle meeldib. Kuigi mingi hetk tekkis hirm, et sest lõngast tuleb ta õite väike. Ega ta tulebki väiksem kui eelmine, aga siiski mitte ülemäära väike. Jagub veel mõneks mustrikorraks ja siis servaks. Ma loodan. Sest vaevalt ma seda juurde leian. Tegelikult ei ole mul tahtmist otsima ka minna. See lõpeks mõnes mõttes fiaskoga, loe: lõnga saaks koju rohkem kui hetkel vaja. Kuigi see on teema, kus küll küllale liiga ei tee.

Ein Regenbogen im winterlichen Himmel. Hatte auch mal kurz Angst, dass die Wolle für einen Schal im Normalgröße nicht reicht, jedoch scheint alles gut zu gehen. D.h. der Schal wird nicht allzu klein, obwohl wesentlich kleiner als mein erster Kiri. Ob die Wolle noch zu kaufen da gibt, weiss ich nicht.

Labels:

2 Comments:

Blogger Kati said...

No on ikka ilus lõng kokkuvärvitud!

09:34  
Blogger Tiina said...

No natuke tuhmimad värvid ju on päriselus kui sel päikeses tehtud pildil. Aga mulle ikkagi meeldib.

16:59  

Post a Comment

<< Home