Friday, November 03, 2006

Tali tuli!

Eile olid poisid mõnda aega ka õues ja tuppatulek tähendas hunnikut märgi kindaid. Keskmikul käed ilmselgelt külmetasid. Lausa valutasid. Vist. Sest ta andis mulle kindad ja lihtsalt nuttis. Kui ma küsisin, et miks ta siis varem tuppa ei tulnud, sain vastuseks, et ta tahtis sama kaua õues olla kui ME. Oh seda lapsukese aru! Saab ju uued ja kuivad kindad võtta! Ja tegelikult ma arvan, et eks ta kinnasteta mõnda aega madistas. Poiste värk.
No ma hakkasin õhtul siis tema külmade kätude jaoks uusi kindaid kuduma, ka uue jope juurde. Ta ise oli nii õhinas. Kindel oli see, et tulevad mütsiga üht värvi, st. oranž ja türkiissinine olid kindlad toonid. Nüüd oli vaja miskit juurde. No 7venda mul musta varude hulgas ei olnud. Valget .. Ei tahtnud ei tema ega mina. Ja nii me leidsime musta Wooli. See jääb küll pisut peenem, aga noh .. Soonikus on jämeduse vahe näha, kahe lõngaga kududes mitte. Aga mütsi jaoks katsun ikka musta 7venda ka osta, jääb ilusam.
Igatahes, selline see 1 kinnas on. Tegelikult oleks juba kaks kinnast valmis, aga .. Kudusin ühe valmis, pöidla ka juba poolenisti ja mulle ei meeldinud. Ma ei oskagi öelda, mis mind häiris. Kinnas oli nagu kinnas ikka. Tõmbasin üles ja alustasin otsast. Nüüd on teine poolepeal.
Vanadel aegadel poleks ma sellised värve kokku pannud, aga poisi uus jope andis idee. Ja mis seal salata .. mulle meeldivad. Ka kui mõni leiab, et see on märk halvast maitsest.
Nüüd jääb veel mütsile fasong välja mõelda. Triibud? Suvalises järjekorras? Oh, ma ei teagi.

Fäustlinge für unseren Mittleren. Noch nicht fertig. Aber die wären fertig, wenn ich die nicht nur gestern zweimal angefangen hätte. Ein Fäustling war fertig, jedoch hat es mir nicht gefallen. Alles wieder von Anfang an. Die Farben gefallen mir zusammen sehr. Früher hätte ich so eine Kombination gar nicht vorstellen können, jedoch das die neue Jacke von MM die Farben hat, dann .. Die Mütze werde ich auch stricken. Gestreift? Noch keine genaue Idee. Und ich brauche etwas schwarze Wolle auch, 7venda eben. Bei den Fäustlingen habe ich die Wolle von Novita, die "Wool" benutzt, obwohl die etwas dünner ist als 7venda. Beim Rippenmuster sieht man das auch. Und zu Hause gibt es keine schwarze Wollresten, nur wirklich farbige Wolle oder dann zu dünn.

Labels:

2 Comments:

Blogger ematehnik said...

mulle ka meeldivad need värvid koos!
meie mustvalge talve jaoks kohe väga positiivne kombinatsioon.

17:16  
Blogger oravake said...

Hästi ilus kombinatsioon. :)

18:58  

Post a Comment

<< Home