Saturday, August 25, 2007

Värvipakk 2

Niih, minu pakk on pea et koos. Mul jooksis juhe selle koostamisega nii kokku, sest ma inimese suurt soovi kahjuks täita ei suuda. Aga jääb üle loota, et ka minu poolt pakutu meeldib. Igatahes, kannata veel veidi, kallis Sõber! Su pakk läheb peagi teele!
Valisin ühe värvi põhivärviks ja lisan teist pakutut pisut aktsendiks juurde. Näis siis, milline tulemus ja emotsioon sellele olema saab.
Huvitav on see, et värv/värvid meeldivad mulle endale ka, aga ... mul on ikkagi raske leida õigeid asju. Kui muidu näed neid kõikjal, siis nüüd tundub, et seda värvi asju ilmas justkui ei olegi.
Veel on õnneks veidi aega.

Unser Farbenaustausch2 nähert sich wieder dem Ende. Mein Paket ist fast fertig. Hoffentlich gehts schon in der nächsten Woche zur Post.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home