Friday, August 17, 2007

Ratatouille

Käisime täna seda vaatamas. Ma pole kuigi sage kinokülastaja ja vähe vahin filme, aga too .... Oi kuidas see mulle meeldis. Ei olnud ainult üks kihutav tants ja tagaajamine, vaid vahva lugu ja minu kõrvadele meeldiv muusika, imearmas rotipoiss ja ... Oh jah, ma pole ammu nii vaimustunud olnud.
Igatahes ...Tänapäeval on kombeks, et mingil ajahetkel ilmuvad multikategelased mänguasjariiuleile. Üks on kindel: kui nii, siis tolle Remy-poisi pean mina saama. Ta on nii nunnu. Ja soundtracki tahan ma ka.

Haben heute mit Kindern uns "Ratatouille" angeschaut. Ich bin begeistert, der Film hat mir so sehr gefallen. Habe lange nicht mehr etwas so lustiges, herzliches und interessantes gesehen.
Jetzt möchte ich noch den Soundtrack.

3 Comments:

Blogger Mari said...

Ma arvan, et ilmselt on need mänguasjad juba olemas. Raamatut nägin poes ja oma plikale ostsime ratatouille üllatusmuna (lihtsalt muud ei olnud) ja saime sealt paksu koka :)

Filmi me veel näinud ei ole, aga tutvustuse järgi on mul heameel, et Remy, olgugi, et ta on rott, on vähemalt hea ja armas :D

13:46  
Blogger Tiina said...

Raamatukesi olen ma isegi vist näinud, aga tahaks just üht pehmet rotipoega.

23:43  
Blogger Mari said...

Täna just nägin seda rotti poes müügil, kohe läks mõte sulle :)
Oli selline helesinine, roosade jäsemete ja sabaga. Kas filmis olid ka sellised värvid?

00:32  

Post a Comment

<< Home