Wednesday, August 08, 2007

Käidud vol. 2

Jälle võib hõisata. Käidud! Raasikul loomulikult.
Tegelikult peaks selleks, et kõik ausalt ära rääkida, alustama sellest kuidas eile oli ilus õhtu. Ja kuidas ma nädalavahetusel hakkasin ka tegema sedasama lehemustrilist rätikut, mida Muhvgi siin mõne aja eest esitles (21. juuli 2007). Selle haapsalu salli kursusel jagatud mustri järgi. Samalaadsest rohelisest, Raasiku rohelisest. Ja kuna lõng mulle meeldib, siis tahtnuks toda veel. Ja kuna võib olla ma olen varsti tööinimene, siis tekkis mõte kasutada veidi hetkel puhkavat naabrimiist ja omaenda vabadust tulla-minna ja käia üks trett Raasikul ära. Ja olgugi, et ma terve eile õhtu naabrimeest Raasiku teemadel õlle kõrvale moosisin, ei julenud ma ometi loota, et see käik saabki teoks. Kui ma talle esimest korda mainisin, et käiks õige Raasikul, ei ühendanud ta üldse ära, milleks sinna. Jutt villavabrikust talle aga ahvatlev ei tundunud. Ent nagu näha tuleb rauda taguda kuni too kuum on. Ja nii võib saada asja kah. Siis kostab ühel hetkel koputus uksele ja päikesepõlenud heatahtlik naaber küsib, et "noh, lõngamoor. Kas tahad siis Raasikule või ei." Sellist asja ometi kaks korda küsida ei lasta.
No õlled olen ma nüüd sees, aga see on väike asi. Just selle kõrval, et minusugune hull mõtles siin juba läbi võimalusi sinna rongiga või jala minna, et küll tagasi ikka kuidagist saab.
Lõnga sain kah. Nagu öeldud: roheline oli siht. Kahjuks ei olnud aga mu lemmikrohelise toonidega heiet. Aga oli veel rohelist sisaldavaid värvivalikuid. Ja nende manu ka heiet. Kahest võimalikust valisin selle, kus on ja pruunikat lisaks. Kollasem variant on ka imeilus, aga jäi sedakorda järgmist käiku ootama.
Siis oli mul veel isu paksema valge järele, aga tolle asemel rändas kotti veidi peenem. Mõtlesin, et prooviks veidi lappe kududa, äkki saaks mingi tekilaadse asja kokku munsterdada. See plaan on alles noor ja nii ma alles uurin elu ja ilma, et millest ja kuidas siis ikkagi. Esialgne plaan oli valge ja hall kokku panna või siis üleni valge tekk. Aga nagu öeldud, mõtleminegi on alles algusjärgus. Punase lõnga lasin tädil omale pähe määrida. Tegelikult vaatasin ma punast niisama ka, aga tollel on pisuke defekt man ja sellevõrra odavam - lõng valmis peale sinist ja nii on lõngas kohati pisikesi siniseid kiude. Mind nood ei sega ja nii ta loosi läkski.

Seda kahvatut beeži-roosa-valge kirjut esitleti mulle näidise kujul juba kevadel. Nüüd ta siis oli suuremalt ka pakkumises. Eks näis kuidas ta salli või rätina käitub. Nii näib kenake. Aga too sinine. Vat see on point, kus ma veidi kahetsen, et ma rohkem ei ostnud. See on peenvillane, ühekordne. Ja seda oli seal veel helesinist, hele- ja tumerohelist, kollast, punast, valget. Võib-olla oli miskit veel, aga kõik ei jäänud silma. Mina mõtlesin kudumise peale, aga tolle peene villasega peaks ju tikkida ka saama? Mul olid kaalukausil punane ja sinine, aga tahtnuks veel ka teisi toone tegelikult. See ca 80 grammine tuts maksis miskine 17 krooni. Normaalne. Nii et kui keegi sinnakanti lõngaostusooviga satub, siis mõelgem ka ahne näljase peale.


Ja lõpetuseks vana tuttav vikerkaarevärviline. Too on üks tänuväärne rõõmsate rätikute materjal. Nüüd pani Heidi veel Clapotise idee ka pähe tiksuma. Just seoses selle lõngaga.


Raasikul-käigu lõpetuseks peab vist ütlema, et jah, häbi on, aga ei tunne. Oma kuhjade pärast.

Et ma mitte niisama ei istu, sellest annab tunnistust vast ka leheräti algus. Mulle kohe meeldivad rohelised lehemustrid. Ja MS3 on ka edenemas, kolmas vihje on töös. Ja naabrinaise sall on töös ja ... No mõned asjad on veel. Lisakks pisiasjad. Aga sellest kõigest juba järjekorras kui aeg sealmaal.

Habe wieder Wollfabrik in Raasiku besucht. Wollte eigentlich grüne Wolle und auch Vorwolle (grün). Die grüne Wolle habe ich bekommen, nur die Vorwolle gab es in den Tönen nicht. Habe dann die Wolle und Vorwolle mit Grün-Gelb-Braun gewählt. Auch schön. Dann noch einfädige blaue Wolle. Die dünne Wolle habe ich da nicht früher gesehen, aber heute hat es unterschiedliche Farben gegeben.
Für die regenbogenfarbige Wolle habe ich schon auch eine Idee. Eigentlich stammt die Idee von
Heidi - Clapotis.

Die grüne Wolle wollte ich aber für das Tuch mit Blattmuster. Wie bei Muhv. (Bilder: 1 und 2). Ahh, wie das Muster mir gefällt. Und Blätter müssen ja doch grün sein ...

Labels: ,

7 Comments:

Blogger Maret said...

Niuuuuks. Tahan kaaaaaa!!! Ääääääää. Igatahes kade olen 100%.

18:19  
Blogger Ann said...

Oh, ajad siin isu peale. Ma käisin Raasikul viimati talvel. Lõikasime vildilõikuriga omale kujundeid ja rääkisime juttu ning valisime lõngu jne.. Peakski vist uuesti minema, koon Raasiku kirjust just vesti.

19:10  
Blogger Terje said...

Oskad sina ikka kirjutada. Ja pildistada. Need on niiiii ilusad,et ma kohe ootan , millas mul see uus puhkusejupp nüüd tuleb. Äkki...

21:10  
Anonymous Anonymous said...

nii, mina PEAN sinna Raasikule saama! kuigi vabad päevad alles järgmisel nädalal, pean väheke kannatama... ja rätiku kudumise isu tuleb aina rohkem peale. need lehemustriga on nii armsad.

08:12  
Blogger KK said...

Issand kui ilusad toonid!
Muide, mina olen Raasikult kooli ja tööle aastaid rongiga käinud. Polnud hullu midagi :). Villavabrik on kohe raudtee ääres, perroonilt paistab.
Nüüd sa ajasid mulle lõngaisu peale, peaks ema vabrikusse ajama... tal just haigusleht praegu ja aega vabalt käes! hmmm...

08:42  
Blogger Annu said...

kui mulle vahepeal hakkas tunduma, et mees ei saa mind kuidagi Raasikule viidud, siis hakkasin mina ka rongi ja jalgsi liikumise teemadel fantaseerima. rongiga oleks ta veel kuidagi nõus olnud, aga rase naine põlluvahe teedel oli tema jaoks ilmselt liig:D (kusjuures ma ei ole muidu sportlik inimene, aga pikki vahemaid suudan väga edukalt läbida).
lõngad on vaimustavad, nagu ikka.

14:03  
Blogger Maarja said...

kui ilusad lõngad!

18:30  

Post a Comment

<< Home