Friday, August 17, 2007

Pähemäärijad ja Co

See raamatute telefonipakkumine hakkab mulle teist raksu ajudele.
Nädala alguses helistas keegi TEA kirjastusest. Pakuti raamatut "Laste ja noorte entsüklopeedia", seda uut kolmes köites + CD ja DVD. Ütlesin, et mul juba tellitud, otsekorraldusega. Ja mõtlesin, et küsin ka kuidas ja kunas ma esimesele köitele järgi minna võin. Praeguseks on ju alles esimene makse kontolt maha läinud. Tädi üritas mulle selgeks teha, et ega ma enne neid raamatuid ei saagi kui kõik maksed on tasutud. Seega siis alles järgmise aasta augustis, kui see CD+DVD ka ilmunud on. See vastus mind ei rahuldanud ja kui ma olin pettunud tädi omapoolsest ostust ilma jätnud, helistasin TEA kirjastusse. Sealne tädi oli selle jutu pääle kohe väga üllatunud, et ei olevat nii. Ma võivat hoopis paari päeva pärast (st. täna) raamatule järele minna. Käisingi. Ja sain. Ei mingit aastat ootamist. Vähemalt mitte esimese köite järgi.
Aru ma ei taipa, mis toimub. Üks ei tea mis teine teeb. Ja nimepoolest sama ettevõte müütab sama asja. Tüütu.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home