Thursday, May 24, 2007

Ükskord me võidame niikuinii!

Täna juhtus midagi naljakat. Ma võitsin kaks piletit Eesti-Horvaatia valikmängule! Eksole, nüüd tuli jalkahull välja. Ma ei mängi igatsugu sms-mänge üldiselt. Pole vähemalt senimaani seda teinud. Aga täna joppas. Ega ma ise nii huvitet olegi, aga mu Meeskonna suuremad liikmed on küll vaimustatud.
Ning ikkagi ... Lahe! Ja me veel eile siin kaasaga arutasime, et kas lõpetaks Postimehe tellimuse. Lehelugemiseks ei kipu aega jääma. Ja siis on seda veel vähem, kui mina kah tööle minema juhtun. Ning õhtuks on leht sisuliselt vana ja ammuilma hulk uusi uudiseid netist peale loetud.
Aga nüüd jääb tellimus jõusse.
Ehh, mul on nii rõemus meel, et mu meestel on rõemus meel.

Habe heute Glück gehabt. Habe nämlich zwei Fußballkarten (Estland-Kroatien Quali-Spiel am 2. Juni in Tallinn) gewonnen, mit einem sms-Spiel. Bin sonst weder Fan solcher Sms-Spiele noch des Fussballs, aber ... Meine Männer freuen sich hier riesig. Und das freut mich ja auch.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Üllatused on alati toredad ja eriti veel siis, kui saad oma üllatust jagada ning teistelegi rõõmu valmistada !
Sant.

23:42  

Post a Comment

<< Home