Wednesday, May 23, 2007

Lilleline

Ilus aeg on. Kõik õitseb. Eriti meeldivad mulle mu tulbid. Ma ei mäletanudki, et mu möödundsügisene ost seda värvi oli. Kahjuks aga võttis ülemöödunud talvekülm mu oranžikad hüatsindid ära, muidu oleks kena kompott olnud. (Pildil ei paista häeste välja, aga nad on sellised roosa-heleoranži segu või vahepealsed. Kust vaadata. See on ka üks väheseid kohti, kus ma roosat värvi aktseptin - lilledes.)

Õhtuti ehitan kaasa kaasabil lillepeenart veidi ümber, aga egas s***** kulda ei tee. Mullakiht pea olematu ja kallaku peal kah. Paekiva kah enam ümbruskonnas ei vedele, et servi laduda. Pealegi, eks see üks paras tootsi peenar ole. Peaasi, et kõik kasvab ja mõni asi ka õitseb.
Ostsin omale raamatu kah. Egas tarkus pole paha asi.

Frühjahr ist eine schöne Zeit. Alles blütet. Besonders mag ich meine Tulpen, die ich voriges Jahr gekauft habe. Ich erinnerte mich gar nicht mehr an die FarbeEine schöne Überraschung zwischen der sonst roten Tulpen.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ilus lilleline neh. :)

Aga muidu: tule meile! Meil kiva nigu muda. Paasi kõik kohad täis.

-oravake

12:17  

Post a Comment

<< Home