Tuesday, April 24, 2007

Poiste mängud

Oh jah, mul närv nii must, et kohe kole. Täna oli siis poisi pidu Megazone´is. Ja nüüd ma süüdistan iseennast, et oli mul vaja sellele soovile järgi anda. Läks nimelt nii, et poisid jooksid omas sõjamängus kokku ning üks neist kukkus nii õnnetult, et viidi kiirabiga lastehaiglasse. Arst kahtlustas kohapeal põrutust, poisil olevat olnud jalg ja käsi valusad, aga muidu olnud laps igati adekvaatne. Poisi ema sõnul ei olevat röntgen ka midagi näidanud. Mees helistas ja uuris hiljem, et kuidas poisiga on. Teatud mõttes on hea see, et mind kohapeal ei olnud. Ma oleks olnud üks pundar närve, mees säilitab sellistes situatsioonides paremini rahu. Aga egas suusõnalise teadmisega eemal ka mõnus närveerida ei ole.
Mul on nii kahju, aga hetkel ei saa ma muud, kui anda endale lubadust, et ei enam Megazone´i. Pigem siis pehme ja turvaline Kidzone. Või midagi sootumaks muud.
Samas ... Poiste mängudes ikka juhtub igatsugu asju. Jooksmast hoida saab neid vist tõesti vaid siis, kui nad kohapeale aheldada. Keela või ära keela.

Oh jah ...

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nomaitea, käin su blogi nagu oma elu koopiat lugemas - mul sai oma pisem poiss reedel ikka päris peapõrutuse, teadvusekaoga ja puha :( sa ei kuulnud hommikul 9 paiku kiirabi? me sinu nina alt sõitu alustasime.
õnneks on nüüd ok juba, aga endal on nüüd selline loll komme muudkui korrutada et ära jookse, ära kuku, ära pead ära löö. katsun end tagasi hoida, enne kui kanaemaks muutun ja poisslapse lapsepõlve ära rikun :)

00:28  
Blogger Kajakas said...

ei maksa ennast süüdistada. Poistel tõesti juhtub :) Ega neid vati sees saa kasvatada, sõjavägi ja kuri naine ootavad ju ees :D

10:37  

Post a Comment

<< Home