Tuesday, April 24, 2007

Poolik

Hakkasin täna kokku lööma, mida ma selle aastaga juba nokitseda jõudnud olen. Vaat et ei midagi. 8 paari sokke, 7 salli-rätikut, 2 paari vanutatud käpikuid ja ühed sõrmedeta kindapojad. Ja mõned nukuriided.
Huvitav, mida ma küll kõik see aeg teinud olen?
Alustanud asju?
Vist küll, sest "poolikuid" on hulgim:
- punane Kiri (läheb sel nädalavahetusel emale, kinkimiseks seega arusaadav)
- punane pitsiline pullover ... tjah, muster kutsus, lõng oli olemas, edeneb ka ... kui kududa
- punane palmikuga sokipaar - eilane algus, muule vahelduseks ja sokiplaanile täienduseks
- heidest kott ... esmane katsetus, aga kauaaegne plaan, nüüd sain siis alguse tehtud, kuigi heiet olen soojendanud juba Mardilaadast saati
- poisi kamps - no ei edene, kuigi justkui vaid varrukad on jäänud; sest sellele, kellele mõeldud sai on asi lai - harutamine ja uus algus lahenduseks
- kolmnurkne lehe-rätik - põnev algus, aga Jõgeva villane lõng ei meeldi mulle niiväga, just käes,l kududes.
- ...
Kindlasti leiaks miskit veel kui otsiks. Ma parem ei otsi.
Ja nii mõnigi mõte põletab näppe.
Üldiselt ma pean ütlema, et ajapikku saavad ka seisvad ideed teoks. Aga vahel on see tõesti kaua aega võtnud. Kannatamatu kaksiku värk, egas pole uue proovimisega aega oodata kunssk käesolev valmib.

Hab Statistik gemacht, was ich alles in diesem Jahr schon gestrickt habe. Fast nichts - 7 Schals-Tücher, 8 Paar Socken und einige Kleinigkeiten noch (Fäustlinge und Puppenkleider). Nicht viel.
Habe auch einiges angefangen, 6 Ideen sind ja zur gleichen Zeit auf den Nadeln. Zu viel auf einmal.
- rotes Kiri-Tuch (meiner Mutter zum Schenken, das muss in ein paar Tagen sowieso fertig sein) - Pullover (aus Anna 3/2007 wenn ich mich nicht irre) (rot)
- Eine Tasche auch Vorgarn (Vorgarn gekauft habe ich schon im November voriges Jahres, jetzt erst scheint es aus der Idee was zu werden), zum Filzen
- rote Socken als eine kleine Abwechslung
- Pullover für den Sohn - soll neu gemacht werden, einfach zu breit für den dem es gedacht war
- Dreicktuch mit Blattmuster - E-Villa Wolle gefällt mich nicht so sehr, aber eben damit habe ich das angefangen. Die Wolle aus Raasiku stricke ich viel lieber.
Ganz bestimmt würde ich noch was finden, wenn ich suchen würde. Lieber nicht.

Ein ungeduldiger Zwilling (nach Sternzeichen), kann ja nicht warten bis was fertig ist, alle neue Ideen müssen sofort ausprobiert werden.

Labels:

5 Comments:

Blogger Mari-Liis said...

Mulle ka Jõgeva villane ei meeldi, seepärast on Kiri pooleli. Kas Raasiku oma on pehmem?

18:03  
Blogger Tiina said...

Minu arust on küll. Toda ma suudan kududa ludinal. Ei tekita mingit tõrget.

Kohe nagu "libiseb" aremini. Või on see harjumise asi? Kuigi koju leidsid nood tee enamvähem ühel ajal, nii et kogemus on samavana.

18:10  
Anonymous Anonymous said...

ma just kerisin jõgeva oma kerasse ja on kohe kõvasti karedam. heie on neil ka palju palju karedam kui raasiku oma. ma loodan et pestes läheb ikka pehmeks.

00:23  
Blogger Kati said...

Mullegi meeldib Raasiku lõng käeall rohkem (seal oli vist meriinot ka sees?!), aga õnnetuseks on Jõgeva lõngal tihtipeale ilusamad värvid ja pikemad üleminekud :(

10:12  
Anonymous Anonymous said...

hm, ma vaidleks siin veel kõvemini vastu (kuigi maitse üle ei vaielda)- raasiku lõnga värvid on palju kirkamad-ilusamad (vähemalt minu jaoks). mul on võrdlusmoment mõlema vikerkaarevärvilisega ja heleroheline-tumerohelisega. mmmm kui kaunid need raasiku omad ikka on :)

20:14  

Post a Comment

<< Home