Wednesday, April 25, 2007

Novita vol. 2

Alles ma siin halasin, et tahan ajakirju. Täna oli neist kahest numbrist kevadine postkastis. Koos kirjaga, et kuna väljamaale tellimise hinnad muutusid, siis tellimust automaatselt ei jätkatud bla-bla-bla. Kui minu mälu mind ei peta, siis oli varemalt ka tellimishind 24 eurot. Praeguse seisuga ütleb mulle Novita koduleht sama hinna. Või ei oska ma lihstalt piisavalt hästi vaadata-lugeda.

PS! Olengi mina rumal. Väljamaale tellimaks tuleb nüüd läheneda teisimoodu. Aga hinna kujunemise käiku ma lõpuni pole veel ää mõistatanud. Et palju siis ikkagi?

Habe vor kurzem geklagt, dass ich Novita Frühjahrs- und Sommernummer haben möchte. Heute war eine von denen im Postkasten - die Frühjahrsnummer. Zusammen mit dem Schreiben. Da schreiben Sie ja, dass das Abo deswegen nicht automatisch verlängert wurde, weil die Preise für ein Auslandsabo sich geändert haben. Auf Novitas Homepage steht ja aber immernoch 24 EUR?
Oder kann ich nicht lesen?


Labels:

3 Comments:

Blogger Kajakas said...

aga kuidas siis tuleb läheneda?
ma ka otsisin ja ei leidnud :(
tellisin harrietist.

18:24  
Blogger Tiina said...

Kui sa võtad neist parempoolsetest valikutest kõige ülemise, siis tuleb edasi valida "Tilaa Novita nyt" alt "Liity klubiin". Sealt aga "Tilauksen tyyppi" alt valikutest "Ulkomainen vuositilaus (kesto hintaa + kulu maittain)". See paistab ainumas koht olevat, kus tehakse välismaisel ja siseriiklikul tellimusel vahet.

Samas on tellimise reeglites jällegi punkt: Ulkomaantilauksia emme toimita toistaiseksi.

krt neist tegelt aru saab. Ma võin samahästi taaskord rumalaks osutuda ja iva mitte tabada. Nii et tõe monopolile ei pretendeeri.

21:27  
Blogger Kajakas said...

ma ka leidsin ainult selle koha, et praegu välismaale ei saa tellida :(

22:12  

Post a Comment

<< Home