Monday, February 05, 2007

Sokkidest ja raamatust



Sokid nr. 4. See Pärnumaal valmistet Austraalia meriino; 8/2. Vardad nr. 2. Tahtsin peenemat ja pitslist. Tegin. Küll mitte endale, vaid kasti.
Seda pisikest pitsilist mustrit esineb kindlasti paljudes kohtades, raamatutes. Sedakorda haarasin ma ette aga esimese ettejuhtuva püstise pitsikirja raamatust Lena Fuchs "Suur sokiraamat", lk. 61.

Pitsiraamatust ... Leppisime Krisoga kokku, et räsitud raamat odavneb 20% võrra. Kuna mul on uus raamat juba teel ka, siis tuleb mahaarvamine tolle hinnast. Pakuti ka, et tagastan ja nad tellivad uue, aga .. Ma ei taha hetkel seda enam oodata. Maitse on suus ja silmis, kuda ma nüüd ilma selleta siis ... Raamatul endal ju pole viga, lehed kõik terved. Vaid kaaned said kannatada. Ja noh, veidi kooldub. Ma olen vist liiga leplik.

Socken Nr. 4. Nadelspiel Nr. 2 und Merinowolle 8/2 (Wolle aus Australien, verarbeitet hier, in Estland). Das kleine Spitzenmuster aus diesem Sockenbuch, (S. 61 der estnischen Version).

Über das Spitzenbuch. Ich hatte zwischen 2 Varianten zu wählen: 20% Preisnachlass oder das Buch zurück und es wird mir ein neues Exemplar bestellt. Habe für 20% entschieden. Denn ich will das Buch haben, schon heute. Ein weiteres Buch ist schon unterwegs, das bekomme ich dann um 20% günstiger.

Labels: ,

2 Comments:

Blogger siuu said...

kas see on see Audrus tehtud meriino? on sul andmeid, kas see vabrik veel töötab?

15:27  
Blogger Tiina said...

Audru oma jah. Aga andmeid ei oma. Kahjuks. Millaski varemalt ostsin sealt Balti jaama manu poekesest.

Huvitav oleks teada küll, kas tegutsevad või ei.

15:54  

Post a Comment

<< Home