Monday, February 05, 2007

Victorian Lace Today

Ta on kohal ja sisu meeldib mulle VÄGA! Ma ei hakka ise sissevaadet siin tegema, neid on netiski leida. Näiteks. Ma olen juba nii mõnelegi raamatu-ideele südame kaotanud.

Aga .. Kurb olen ka. Esiteks pidin ma praadima raamatut oodates nagu pannil juba möödunud nädala keskpaigast. Kriso lubas meilitse mulle raamatut neljapäevaks ja reedel siis avastasid, et "oih, makse kohta ei tulnudki neile kolmepäeval automaatset teavitust" ja seega jäi neil raamat lubatud ajal välja saatmata. Reede õhtul siis lubati esmaspäeva hommikuks. Mina olin aga lubatud neljapäeva juba kulleriootuseks kulutanud. Pealegi, olid mu nädalavahetuse plaanid ka seekord selle raamatuga seotud. Ma ikka veel usun lubadusi. Naiivitar! Ja kodulehel on neil ka üleval, et kulleriga peaks raamat kohale tulema raha laekumisele järgneval päeval.

See selleks. Kurvaks tegi mind aga raamat ise. Raamatu ülemine parem nurk on saanud pehmelt öeldes räsida.


Võib-olla olen ma lihtsalt preili Pirtspekk, aga ma hoian ise raamatuid väga ja üldiselt eeldan, et ma saan nad ka laitmatus seisukorras. Ei ole see ka ju mingi paarikroonine bukletike, et ahh las olla. Näis. Ma igatahes tegin kurba nägu ja kurja häält veidi.

Mina ostsin jah põrsa kotis, ma polnud seks ajaks ka neid netis leidaolevaid samal teemal tegemisi näinud. Nii et .. kui huvilisi on, siis kas just eputada, aga raamatut ilmutada võib ikka.

Habe endlich das Buch erhalten - Victorian Lace Today. Ein wirklich schönes Buch. Nur das Exemplar, dass mir heute zugestellt wurde, ist etwas beschädigt. Das macht traurig.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ohh. Kui. Ilus.

Ma tahan ka.

-oravake

13:05  
Blogger siuu said...

mul tuleb varsti sünnipäev ja minu väike suur õde kingib mulle selle raamatu:) ma olen nii õhevil...

02:28  

Post a Comment

<< Home