Wednesday, January 17, 2007

Nukud riidesse!


Küsisin poja lasteaiast ühe nuku. Ega neid seal palju pole ja needki sellised pehme kehaga beebikad. Aga vahet ei ole. Paljad on nad ka. Ja minul just nukuriiete meisterdamise soov külas. Pole just palju jõudnud, aga paljas nuku ka enam ei ole.



Veel on välja lõigatud üks kleit, valged satsidega püksikesed ja varrastel kamps. Peas on veel hommikumantel ja pluusikesed. salli ja mütsi peaks ka öösel valmis tegema. Ja küll veel miskit turgatab. Ma viin homme küll nuku tagasi, aga eks ma nokitse veidi oma peaga ja vajadusel võtan jälle nädalavahetuseks ühe lapsukese juurde.

Eks mõni näpukas ole ka sees. Kasvõi see pükste kummi pidur, sattus teine tagurpidi. Ja nende öösidega kaklesin ma ka. Aga seda juhtub alati ööse kasutades, esimese suudan ma alati kehvasti paigaldada. Püksid said ka pisut pikad, aga ma ei hakanud enam harutama.

Neid hilpe tehes kaevasin keskpõrandale ka kangavarud, aga neid ma parem ei jäädvusta. Ja nagu ikka, see mida ma otsin .. No ei leia. Mõtlesin, et teen ühe soojaga oma poistele kah miskit, pidžaamasid oleks vaja. Aga kaladega trikotaaži .. no ei leia üles.

Ja muidugi on mul ka paar abimeest ses töös. Üks raamat minu lapsepõlvest (pildil) ja Pere ja Kodu 11/2003 number, kus oli üks beebinuku kombekas. Lõiked tahavad küll kõik kohendamist (kasvõi sellepärast, et minu nukk on oluliselt suurem), aga ideid saab ikka.



Einige Puppenkleider. Und einiges ist noch in Arbeit, z.B. Kleid und Höschen mit Rüschchen und Pullover und .. Ahh, ich habe noch so viele Ideen. Und werde die allmählich verwirklichen. Morgen geht die Puppe in den Kindergarten zurück, aber ich setze das Nähen von Puppenkleider fort. Vielleicht kommt sie ja wieder uns besuchen.
Als Hilfsmittel habe ich ein Buch aus meiner Kindheit benutzt - Nukuriided (Puppenkleider).

2 Comments:

Blogger Maret said...

Väga armas nuku :)Tubli oled!

14:26  
Blogger Aet said...

Nii vahvad!:) Minu poisi rühma nukud peavad leppima ainult kootud/heegeldatud riietega :)

14:27  

Post a Comment

<< Home