Thursday, January 04, 2007

Harjumuspäraselt

Niipaljukest neid möödunud aasta 33+1 paarist järgi jäi. Mõned lõngaotsad on isegi peitmata.
Ja uus algus on tehtud. Uus katse "aastaplaaniga".
Sokid nr. 1 - 2007. Sedakorda Susa lõngapoest ostetud Alize Pure Wool Cashmira lõngast, vardad nr. 2,5, minu sokkide tavaline taks. Kui just lõng ei nõua muud.
Sellised tavalised, sigri-migrid. Aga ma pean ütlema, et mulle meeldib rohkem sokkides värve või palmikuid kududa. Need kirjud lõngad on kenad, aga .. veidi igavad ka. Ent proovida tahan ka noid ikka ja jälle. Kasvõi vahelduseks.

Lõnga ostnud ei ole. Tuulan siin pesamuna kampsi jaks vajalikku kokku, aga piisavalt ei ole miskit sellist, mis mu peasoleva triibulise ideega haakuks. Poodi ma nagunii ei saa niipeagi, seega ostmise mõtet ei heietagi. Lihtsalt lükkan alguse edasi.
Seda enam, et veidi enam kui nädalapärast oleme ühe tüdriku sünnipäävale kutsutud ja mõtlesin sallikudumise pääle. Kingiks. Igatsugu mänguasju ja muid vidinaid on kingitud küll. Seekord peaks proovima midagi muud. Ning seda enam, et jõulude ajal üllatas mu vennatütar mind oma sooviga. Kui tema ema pakkis lahti oma roosakirju Kiri-salli, siis leidis neidis, et tema tahab ka sellist. Et sünnipäev oli aasta lõpus veel tulekul, siis ma andsin lubaduse teha sünnipäevaks. Noh, et ema omast asjast ilma ei jääks. Et ma aga enne kui sünnipäeva päeval linna ei saanud, siis sai tollel päeval kõigest lõng ära ostetud. Neiu ema arvas, et selline vikerkaareline nagu minu Kiri sobiks väga hästi. Selline rõõmus. Ja nii ma siis tegingi. Valmis on, aga viimistlemata. Eks ma tee seda esmaspäeval ja omanikule läheb sall siis, kui too taas spordilaagrist tagasi on. Aga 14-aastase selline soov üllatas mind isiklikult küll. Muidu peab kõik läikima ja särama-sillerdama ja .. Ning nüüd korraga - maavillane rätik. Aga ju ta ise juba teab ka, mida tahab.

Auf dem Bild oben: Sochenreste aus 2006. Insgesamt habe ich ja 33+ 1 Paar gestrickt, davon 11 Paare sind noch hier. Alle anderen haben neue Eigentümer gefunden.
Und Socken nr. 1 - 2007. Aus Alize Pure Wool Cashmira. Nadelspiel nr. 2,5. Ganz einfach. Zöpfe oder Spitzen oder farbige Mustern zu stricken gefällt es mir eigentlich mehr. Aber zur Abwechslung sind die Bunten auch schön.
Habe heute auch ein neues Regenbogen-Kiri beendet. Für die Tochter meines Bruders. Sie hat sich das zum 14. Geburtstag gewünscht. Der Wunsch hat mich richtig überrascht. Sonst soll ja alles glänzen-glitzern .. Und jetzt - Dreiecktuch aus Schafswolle. Das Tuch ihrer Mutter (rosafarbige, Weihnachtsgeschenk) hat ihr so gefallen, dass sie sich selbst auch eins wünschte. Sonst drohte sie den Schal der Mutter wegzunehmen.
Ist ja schön, wenn jemand solche einfache und leicht zu verwirklichende Wünsche hat.

Labels: ,

2 Comments:

Blogger Pisi-Pisi said...

Ära nüüd kõike ühe vitsaga ka võta, teismelisigi on erinevaid ;)

14:50  
Blogger Tiina said...

Ega ma võtagi. Aga nimetet neiu ei ole seni küll erilist huvi maavilla ja rätikute vastu ilmutanud. Pigem on torganud silma igatsugu sädelevad vidinad.
Aga eks ükskord ole ikka esimene kord :)

15:14  

Post a Comment

<< Home