Tuesday, January 02, 2007

Plaanid ja lubadused

Uus aasta, uus algus ja kindlasti ka uusi plaane. Väga suur lubaja ma just ei ole, aga mõned lubamised seekord siiski.
Alustuseks siis jälle sokid. Möödunud aastal jäi see paar nädala kohta-plaan poolikuks. Proovime seekord algusest uuesti. Algus on paljutõotav. Esimesest paarist on 1 valmis ja teine juba päris kaugelolev poolik. Teiseks võiks plaani võtta ka kuhja kinnaste kudumise. Et siis jõuludeks sel aastal pakki panna. Ma olen nüüdseks hulganisti sokke ja salle kinkinud. Et paneks sel aastal enam rõhku kinnastele. Ja võib-olla ka mütsidele.
Siis see lõngaostuvaba jaanuar. Mul oleks siin isegi mõned ammused ideed vaja realiseerida, milleks on lõngad juba iidamast-aadamast olemas. Ja lubasin mehele ka juba, et jaanuaris lõnga ei osta. Tema rõõmustab selle üle kohe päris kindlasti. Seejuures pean enda häbiks tunnistama, et mul paari lõnga osas neelud käivad. Nüüd ma otsin ettekäänet, et netitse tellimine-ostmine mitte pärispatuks kuulutada. Mul on nimelt üks asi hingel, Ejido 160 nr. 9. Kuigi äkki ma ikka pean vastu kiustatusele? Või kui ahvatleda mees ostma, siis äkki see pole nagu minu ost?
Ehh jah, inimlikul ahnusel pole piire. Detsembri lõpus suutsin end igatahes veidi ohjata. Pesamuna kampsiks jäi lõng ostmata. See tuleb kokku munsterdada olemasolevatest varudest. Ja triipudeks peaks isegi vajalik olemas olema.

Nii et .. esialgu vanadest varudest olemasolevad ideed.

Neues Jahr, neue Versprechen und Pläne. Vorides Jahr gelang es mir nicht pro jede Woche des Jahres ein Paar Socken zu stricken, statt 52 Paare nur etwa 33. Es kamen andere Ideen und Sachen dazwischen. Werde in diesem Jahr es wieder versuchen. Und vielleicht auch mehr Fäustlinge. Bin ja schon mit den Gedanken bei den nächsten Weihnachten. Anstelle Schals und Socken mehr Fäustlinge-Geschenke.

Und dann die Idee des wollfreien Januars. D.h. im Januar kauft man keine Wolle, sondern nutzt die bisherigen Vorräte aus. Vernünftig. Ich habe auch schon meinem Mann versprochen, im Januar keine Wolle zu kaufen. Er hat sich richtig gefreut. Jedoch ... jetzt mache ich schon Gedanken, wie ich ohne das Versprechen zu brechen etwas Wolle beschaffen könnte. Wie zum Beispiel Ejido 160 Nr. 9.

Versuche jedoch einige frühere Ideen zu realisieren. Dann sehen wir weiter.

Labels: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Palju uusi ideid ning loomingulist mõtlemist alanud aasta plaanide elluviimiseks!

13:19  

Post a Comment

<< Home