Saturday, December 30, 2006

Saatuse iroonia ehk Hüva leili!

Ei, ma ei lähe sauna. Küll aga ei ole see minu jaoks õige aastalõpp, kui toda filmi ei vaata. No on ikka õite hea asi küll.

Ja täna ongi seelleteemaline videoõhtu meil kaasaga. Tavaliselt olen ma samasse aega ka aastalõputriikimise seadnud. Seekord aga .. ahh, olen kord ka niisama.

Jedes Jahr Ende dezember sehen wir uns hier erneut den Film Ironie des Schicksals an. So auch heute. Und der gefällt mir immernoch, nach all den Jahren.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hallo,
ich wünsche Dir alles Gute für das Jahr 2007, viel Gesundheit und Spaß.
Liebe Grüße
Elke

13:47  
Blogger Tiina said...

Danke, Elke! Alles Gute für 2007 Dir auch. Und dass alle Deine Wünsche in Erfüllung gehen!

Tiina

15:20  

Post a Comment

<< Home