Saturday, December 23, 2006

Läheneb ...

Kell hommikule ja nii aegamööda laupäevale. Ja sealt edasi ... Keskmik ikka küsib iga päev, mitu päeva veel jõuluvana tulekuni jäänud on. Nagu neid jõuluvanasid juba küll käinud ei oleks. Aga noh, lapsukese asi.
Ja läheneb ka tõe hetk: kas mul on kõik kingitused olemas või ei. Sest üks asi teeb praegu minust sõltumata tiire. Ma ei julge kohe mõeldagi. Ja ei täpsusta kah. Siis pole vähemalt piinlik, kui välja ei tule.
Tuleb vaid teine idee lõpetada. Ja kui mõlemad tulevad välja, siis saab kingi saaja sellevõrra enam. Mis pole ju paha.

Mis rõõmu teeb, et minu SKS kingisaajal on kingitus käes. Mul omal pole ainult sokkidest korralikku pilti. Ma ei hakanud neid pressima kaubandusliku välimuse saamiseks ja nii on nad soolikad. Lasin mehel korra kätte tõmmata, aga ei õnnestunud korralikku pilti kiiruga saada. Järgmine samm oli juba postkontor.
Aga ma loodan, et saajale meeldivad. Mulle endale hakkas see lehemuster meeldima. Nii et, äkki tuleb sarnaseid veelgi.
Aga ikkagi olen ma minu kingituse tegija osas teadmatuses. Kes ikkagi?
Aga homme on ka päev.

Mein SKS Geschenk an chenet bei Isetegija.net ist angekommen. Habe orangefarbene Socken und den Schal gestricken. Mit Blattmuster. Der Muster gefällt mir sehr.

Somit habe ich jetzt fast alle eiligsten Sachen hinter mir. Nur ein Geschenk. Die Idee ist fertig, aber .. Alles andere hängt nicht von mir ab. Wenns daraus nichts wird, dann habe eine Idee noch. Für jeden Fall. Abwarten.


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home