Saturday, December 09, 2006

Hull aeg

Niih, hull aeg ongi käes. Isetegemiseks suurt aega ei ole, aga ma näpistan. Kingiideed tahavad realiseerimist. Ja on juba enamvähem töös ka. Üks õlasall st. Teise jaoks on see pruun maavillane lõng vähemalt ostetud. Loodan, et ma jõuan ka plaanid teoks teha. Kuigi reedel sadas seline kuhi kirjatööd kaela. Ma ei suuda ju hädalistele ei öelda. Ja nii ma nüüd rabelen. Üldiselt olen hetkel enamvähem graafikus. Kuna kingiideid laste nähes nagunii realiseerida ei saa, siis pole erilist hullu. Nagunii pean öösi või nende äraolekul kuduma.
Eks ma püüa siis nende olemasolul kirjatööd teha. Kuigi homne päev saab ses osas täitsa röövitud. Hommikul läheb mees vanema poisiga teatrisse. Neil klassiga koos minek. Ja minule tullakse järgi, et ma ka jõnglastega kirikusse jõuan. Poisi ristiema pisitütar ristitakse - väike Greete.
Ja õhtuks on leitud lapsevaht: Johansonid ju.
Jooks missugune.

Aga pildid:
Lõngadest see pruun on maavillane ühest vanalinna poest. Värvitoon on päriselt heledam kui pildil. Ja ma pole üldse pruuni fänn. Ent see hakkas kohe meeldima.
Aga see super trekking .. Mina ostsin selle Liannist. Kosmose vastas oli ka, aga seal oli värve vähem. Kuigi hind soodsam mõni kroon, vastavalt 36 ja 39. Ent Müürivahes maksab sama 51 kronu!
Nojah.
Siis ostsin veel kaks ajakirja. Täna Lasnamäe Prismast. Kui ma ei kardaks oma Jõuluvana-ametit lastele paljastada, sisi ma teeks neile sealt sokikast autodega sokke. Nunnud. Aga ma pelgan kudumitega, et nemad ei jää uskuma neis jõuluvana loomingut. Ja et nad kogemata komistavad kodus millegi salaja valmiva peale. No Pesamunale vast veel, aga siis peab ka tõsiselt peitma. Holmsid ju kasvamas.


Aga ühed sokid on valmis ka, nr. 31. Harrietist ostetud Magic. Kuidagi lötsid on ja töntsid värvid. Aga ma pidin ära proovima. Ja issile saab kohe ka pealuumüts valmis.
Ja ....





Es ist eilig. Mit Schreibarbeit. Daneben bleibt einem nicht viel Zeit zur Handarbeit. Oder zum Bloggen.
Nur ein Paar Socken aus Magic Sockenwolle. Auf dem Bild waren die Farben schöner.
Braune Schafswolle ist für meine Mutti, Weihnachtsgeschenk. Die soll ich in der Nacht oder wenn die Kinder am Tage weg sind stricken. Eine verrückte Zeit. Wie jedes Jahr.

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home