Thursday, November 30, 2006

SKS

SKS kingitus sai valmis. Ja nagu ikka, veel ei näita. Näeb siis, kui kingi saaja seda esitlemise vääriliseks arvab. Ütlen vaid niipalju, et kokku lugeda võib "asja" mitut moodi ja tulemused on erinevad. Saatmine jääb kõigi märkide järgi nädalavahetusse. Homme ma ei jõua ja ... Ja siis ongi ju juba laupäev.
Homme tuleb aga linnapäev. Tahaks omad raamatud kätte saada ja selleks puhuks asutan end Jutupauna manu neile järgi. Asi see siis ära ei ole! Linnaminek oli plaanis nagunii. Vaja üks kingitus juba möödunud sünnipäevaga lapsukesele ära viia. Siis vaja teha väike lõngatiir ühe kingituse jaoks. Sooviti pruuni-roosakirjut rätti. Ainumas seda tooni lõng oli üks maavillane. Aga too ei tundunud ka päris see õige olevat. Nii et ma lähen ja kaen veidi ringiratast, äkki trehvab. Ja siis on vaja juba ka poistele jõuludeks jaoks midagi mõelda. Ideed on tegelikult olemas, aga ma tahaks need elus üle vaadata-katsuda.
Ja siis pandi mind täna väga keerulise küsimuse ette. Poissi kutsub üks klassiõde laupäeval sünnipäevale. No mina omas Meeskonnas ei oska pakkuda, mida kinkida 1 klassi tüdrukule. Telefonis teatas lapsukese ema ka, et peaasi et kohale tulete. Aga ma ei tahaks uskuda, et lapsele see kingitus niiväga ükskõik on. Poistega on asi oluliselt lihtsam, pealegi on valik oluliselt väiksem. Aga neid plikade roosasid vidinaid .. Poes käid, lööb pahviks. Ja nii ma ei teagi, mida võtta, mida jätta.

Ja ma ootan lund. Ilmateated erilist lootust ilma muutumiseks ei anna. Nii ma siis lohutan end rõskel ja pimedal ajal porteriga. Vähemalt porteri aeg on käes! Minu lemmikõlu. Kui iirlased välja arvata.

SKS (warmes Geschenk für den geheimen Freund) ist fertig. Nur davon gibt es keine Bilder, bis der Empfänger das Geschenk nicht persönlich präsentieren wird. Mal abwarten.
Und morgen gehe ich wieder in die Stadt. Es besteht die Hoffnung, dass ich endlich die im Kullaketrajad-Forum gemeinsam bestellten Bücher bekomme. Das würde mich sehr freuen. Desto mehr, dass eins von beiden ist Elsebeth Lavold´s Vikingermuster. Darauf bin ich schon sehr gespannt.
Morgen mal wieder in die Stadt wie schon gesagt. Ich muss ein Geschenk endlich übergeben, der Geburtstag ist ja schon längst vorbei. Ausserdem .. ME braucht für Sonnabend ein Geschenk. Für ein kleines Mädchen, er ist ja zu einem Geburtstag eingeladen. Mit Jungs, das ist leichter, da ich ja zu Hause sowieso eine Mannschaft habe. Mit dem Mädchenkram aber .. Da kenne ich mich nicht aus. Somit habe ich eine schwere Aufgabe.

Und ich warte schon auf Schnee. Der erste Schnee ist ja schon längst weg. Aber die Wettervorhersage ist nicht sehr hoffnungsgebend. Schade. Uns so tröste ich mich heute, an einem dunklen und feuchten Abend mit Porter. Mein Lieblingsbier. Porter-Zeit ist gekommen.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home