Saturday, November 18, 2006

Raamatust sissevõetud ja laadal käidud

Ma sain täna oma kauaoodatud raamatu kätte. Ja ma olen pöördes! Palmikud, mu üks suur armastus. Ja oi kui palju ideid see mulle tekitada jõudis nende nappide hetkedega, mis ma seda silmitsesin linnaskäigul. Nagu ma aru sain, siis on see alles ilmunud. Nii ma kutsungi seda oma ahjusoojaks palmikupiibliks praegu. Seal on nö valmis ideid, st. esemeiks realiseerunud, kui ka erinevaid palmikunäiteid. Ja karta on, et ka mu SKS idee saab osaliselt uue alguse. Või siis mõni muu jõuluidee.
Ka see pildilolev padi meeldib mulle väga. Kohe väga-väga. Nii lihtne ja loogiline, aga mulle meeldib.
Aga see pole ainumas idee ja asi.

Käisime perega ka Mardilaadal. Nojah, tühja käega ma sealt ära ei saand. Aga kuna lapsed ei lasknud end vabalt tunda ja kauem olla, siis (vist õnneks) ma lolliks ka minna ei jõudnud. Igatahes minu esimene heie. Idee on, aga kuna see katsetamine kipub sinna materjali narrimise kanti, siis jätan enda teada. Kui ei õnnestu, siis kaob ka teostus igavikku. Ning millal ma üldse selleni jõuan ...
Ja villane lõng. Ohh, seda oleks võinud võtta veel ja ma kahetsen veidi, et ma rohkem värve ei võtnud. Aga noh, seekord siis sedamoodi. Eks peab kunagi kuskile kohapeale lõngajahile minema. Aga see kergelt sinisekirju hakkas väga meeldima, kuigi ma mõtlesin esiti vikerkaarevärvide peale. Ja siis see heledam roheline. Igatahes sobiks need hästi peenekirjalisteks kirjudeks kudumiteks. Ja värve on kah valida. Peab kohe mõtlema.



Habe heute ein bestelltes Buch erhalten. Zöpfe! Das Buch gefällt mir so sehr! Enthält sowohl Muster als auch konkrete Designs.
Und ausserdem waren wir heute mit der Familie in der Stadt unterwegs. Da fand ja Mart´s (St. Martins) Markt statt. Handarbeitsmarkt ... und da gab es so viel Interessantes. Für mich war das das erste Mal da hinzugehen. Ohne Kinder wäre es aber lieber gewesen, denn die wollten ja gleich wieder weg. So blieb die Zeit für uns zu kurz. Jedoch konnte ich auch etwas Wolle kaufen. Da gab es aber viel mehr Farben, man hätte für die Auswahl mehr Zeit gebraucht. Habe mit auch etwas eVilla Vorgarn gekauft. Auch zum ersten Mal für meinen ersten Versuch in dem Bereich. Mal sehen. Oder besser abzuwarten?

Labels: ,

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vägev raamat tundub. Eks see rohkem põrsas kotis ostmine on, kui enne lapata ei saa. Seda suurem rõõm kui hulk raha asja ette läinud on ;)
Ja sellesama helerohelise lõngaga tulin minagi teisel päeval Mardilaadalt koju. Mõtlesin, et õlasalliks peaks hea olema.

23:22  
Blogger Tiina said...

Minu jaoks on änksa küll. Ja eks ma senimaani neid "põrsaid kotis" ostan kuni kord orki ei lenda. Sest nimekiri on mul veel oi kui pikk. Ja järgmine soov ootel.

Aga jah, kui huvi on, eks ma võin seda soovijaile ka linnas lehvitada. Jalad on ju all ja aega jagub. Ja häid asju peab ju jagama :D

23:40  
Blogger Sirliiz said...

Tulin ka Mardilaadalt elu esimese heide ostuga tulema ;) On juba töös ka.

Aga nendest lõngadest on mul tuliselt kahju, elukaaslane muudkui kiirustas takka ja nii need minu suutmatuse tõttu midagi välja valida ostmata jäidki.

12:34  
Blogger Tiina said...

Mul on ka kiusatus kohe tegudele asuda, aga pelgan veidi materjali ära narrida. See üldse mu suurim pidur.
Ja pealegi on vaja need paar kingitust valmis teha ja siis veel paar pisiasja omadele.

Nii et .. heie peab veel laagerduma.

16:26  

Post a Comment

<< Home