Friday, November 17, 2006

Hullumeelsesse päeva

Luigepaari libisev lend laugel loopealsel
Lõikeheina luid läbistav liigitus
Lõhnade lillede leegionid
Lauskmaale looja loodud lopsakus …

Leebe linalaka lauldud lood
Liuglevad laud lukku
Luues lootuse loopeal loorohu
Lahkes lõõskavas lembuses
Lahkuda laulmata lugude linna
Linnutiivul
Linalaka leekidesse
Liivaämbriga liigestel

Loomaks lugusid
Luigepaari libisevast lennust laugel loopealsel …

2002

Ja ometigi on tänases päevas ka miskit head. IK spring 2006 tuli kohale, maks. kaks nädalat tagasi tellitud. Mulle meeldib seal nii mõnigi asi. Aga Vogue Knitting pole ikka veel kohal. Njah. Näis. Ja Krisost sadetud raamat ka mitte. Nad sunnikud mokutasid tolle teelesaatmisega peale raha laekumist ikka kenaste. Vabandasid jah ette ja taha, ent mina hakkan peagi ootusärevusest küüsi närima ... Vist.
Tegelt on selles nädalas üldse igatsugu janti. Kõigepealt teatab Harriet, et eelmine nädal tellitud lõngadest ühte ei ole, tuleb kuu lõpus. No siis on minu jaoks hilja juba. Sõbrannadel sünnipäevad tänaseks juba olnud ja millaski lähinädalatel tahaks koos korra välja minna, tähistama. Selleks ajaks peaks kingitused juba ammu valmis olema. Mõtlesin just, et ei hakka kaasat kiusmaa lõngasovidega, vaid tellina ja jääb vaid paki toomise vaev. Siis aga tormasin ikkagi poodi ja ostsin sealt ning nemad asendavad tolle saadetises siis sama lõnga teise tooniga. Mis ma sest rahast ikka tagasi tahan, nagunii tellin varsti jälle lõnga. Siis aga .. ootan ja ootan oma lõngapakke nii Susa lõngapoest kui Harrietist, aga mitu päeva polnud postkastis mitte kribulatki. Teatised tulid koos, aga vaadates teatiste kuupäevi oli selge, et nood olid olnud vähemalt kaks päeva varem sides kui nad minuni jõudsid. Meie postimees paistab vahel marsruute ratsivat, iga paberilipaka pärast kohale ei tule. Ja nii on vahel koguni kaks ühe ja sama paki kutset koosrraga postkastis: esmane ja korduv. Urr. Aga noh, lõngapakid on käes ja Susa lõngapoest ka uus tellimus tehtud. Tahtsin mõnda peenemat sorti villast näpuga katsuda, mida ma näidiste kaardi abil teha sain. Ja see süvendas teatud soove veelgi. Küll aga jäi hetkel üks lõng, mis just poiste kontekstis huvi pakkus, tellimata. Nood sunnikud ei saanud minuga kokkuleppele. Ma eriti musta ei armasta. See oli aga nende esmane valik (musta-valge kirju siis): Näis, mõtleme ideele ja äkki leiame ka lahenduse. Aga vahva oli vaadata kuda kaks noorsandi (7 ja 4) arvutiekraanil lõngu valisid.

Mida ma siis siin niiväga nokitsen? Oh jah, SKS jõudis varrastele. Ja siis need kaks pitsilist rätikut tüdrikutele. Nendega läheb kähku, Swallowtail on juba käpas muster. Ja ta meeldib kah. Mitte ainult mulle. Kuna lõngad on erinevad ja värvid on ka väga erinevad, siis vast ei teki ühest ja samast mustrist tüli? Pealegi, väga palju me üheskoos ette ka ei võta.
Ja siis veel papa piraadimüts. Nii et tööpuuduse üle ma ei kurda. Seda enam, et hetkel on vaja läbi närida end taas freesi kasutusjuhendist .. Tehnilise taibuga ma just ei hiilga.


Labels: ,

1 Comments:

Blogger Sirliiz said...

Minu Vogue Knitting jõudis neljapäeval kohale ;)

Aga sama seis on sidest pakiteatistega. Ootasin ka Harrietist juba üle nädala pakki ja järelpärimise peale sain teada, et neil juba teisel tellimuse päeval teele pandud. Sidesse helistades sain tädilt vastuse, et on jah teie nimele pakk, juba 4 päeva meil siin... Urr ja pakiteadet ootaksin vist siiani, kuna seda ei tulnud isegi hiljem mitte.

12:41  

Post a Comment

<< Home