Friday, November 17, 2006

Fääri saarte kudumid

Ma ei saa sinna kohe midagi parata, aga ma jumaldan Fääri saarte kudumeid. No kas pole ilusad!
Ma kunagi ammu üne vana Novita ajakirja (3/1997, artikkel pildil) õhutusel hakaksin tegema oma kampsunit. Aga ma ei teagi, miks see pooleli jäi. Ja siis ai sellest jälle lõng, kuigi pea et varrukadki olid juba küljes. No juhtub vahel.

Igatahes on need minu arust ühed maailma kaunimad kudumid ja millised mustrid! Ja värvid! Ma siin kevadel ostsin ka ühe samateemalise raamatu ning hetkelgi ootan Krisost üht teist raamatukest. Ja olen tõsiselt nõuks võtnud ka ise midagi samalaadset valmis meisterdada. Tavaliselt ma uueks aastaks väga suuri lubadusi ei anna. Aga seekord vast võiks? Et järgmisel aastal midagi Fääri saarte kampside stiilis. Vähemalt 1 pisike vestike ühele poistestki! Et "kui tervet rehkendust ei jõua, siis pool"-stiilis.
Kuigi jah, ma pean tõdema ka seda, et nii mõnigi tegelane leiab, et sellised kampsunid on ajast ja arust ja kanda ei kõlba. Aga tühja mul neist tühikargajaist. Et ainult omad poisid sellist suhtumist kuskilt külge ei saa. Märgikultus on ju Kõikvõimas. Meie kodus õnneks mitte. Veel. Aga see vahepalaks.

See kirjatu ülistamine siin ei tähenda muidugi seda, et ma ei armastaks endiselt palmikuid ja pitse. Aga kolmgi ju kohtuseadus.

Ich liebe einfach Fair Isle Muster. Wie hier zum Beispiel. Und obwohl ich sonst keine Versprechen zo einfach gebe, dann im nächsten Jahr ein Pullover (oder wenigstens eine Weste für meinen kleinen Männern) mit Fair Isle Mustern .. Das wär´ schon was. Habe schon vor einigen Jahren einen angefangen, aber der wurde nie fertig. Die Idee stammte damals aus Novita-Zeitschrift 3/1997 (auf dem Foto oben). Warum daraus nichts wurde, daran erinnere ich mich nicht mehr. Und obwohl ich schon bei den Ärmeln war als ich aufgegeben habe.
Habe mir auch ein paar Bücher über Fair Isle Muster bestellt, eins ist da und das Zweite müsste in den nächsten Wochen kommen. Dann muss ich auf die Wollsuche machen.

Labels:

1 Comments:

Blogger Unknown said...

tere.
tahaksin endale teha kas fääri saarte või fair isle või mõne muu britannia kõrval asuva väikese saare mustriga kampsunit.

kust ma saaksin neid mustreid? ma vaatasin raamatutest raamatupoodides aga seal ei ole peaaaegu mitte midagi.

kas oskad aidata?

15:14  

Post a Comment

<< Home