Wednesday, November 15, 2006

Vanad vihud

Nagu öeldud, leidsin eile paar ammu unustatud paberkandjat üles. Olid kunagi sellised mustrivihud. Räbaldunud juba, aga vahvad ikka.
Ühtteist on sealt ju proovitud, aga uusi ideid on ka kõikjalt mujalt niipalju peale tulnud, et olid teised unund vanemate ajakirjade virna, mis kattus aegamisi tolmuga. See-eest oli nüüd avastamisrõõmu enam.
Neis oli hunnikus lahedaid palmikuid ja pitse ja palju muud, aga silma jäid alguses "lapsikud asjad".

Vahvad on nii need pingviinid kui lilled, põdrad, kalad, kassid ja muud loomad.
Huvitav, miks ma neid lastele seni realiseerinud ei ole?
Lilledest saan veel aru, ikkagi poisid. Aga muud?

Igatahes on mõtlemist ja tegemist taas mõneks ajaks. Nagu seda senimaani vähe oleks. Ja üldse .. Sel nädalal sai taaskord kinnitust tõsiasi, et kui sul on kiire kätetöö plaanis, siis tuleb ka kiire kirjatöö. Tööl ei käi, aga tööpäevad on oluliselt pikemad kui 8 tundi, vähemalt viimasel ajal.
Ma ise tunnen end omamoodi tule all olevat. Justkui keegi sajataks pidevalt kuklas, et "sul on lapsed koolis-aias-sõimes, mida sa kodus peesitad?". Et kui tööl ei käi, siis oled .. krt teab kes. See, et ma kodus tegutsen ja raha teenin, see pole ju töö! St. kui kontoritooli ei nühi, siis tööd ei tee.
Aga noh, ma olen senimaani saand iseendaga kaubale ja ega ma nüüd väga halvasti end ei tunne küll. Ja seegi asi, et ma tegelt ei taha vanasse kohta tagasi. See asi on end ammendanud. Ja sealsed olud on ka kardinaalselt muutunud. Kontoora, meie osakond, on minu äraolekul ka korduvalt kolinud majast majja. Juba mina kolisin samas asutuses sisuliselt sama osakonnaga nii korda 6-7! Nagu tigula, karp seljas ja muudkui punu. Pealegi .. kaader voolab ja tekib lasteaed, vanuselises mõttes.
No Pesamuna saab alles järgmine sügis 3. Seniks mõtleme-vaatame.

Habe ein paar ältere Musterhefte wieder gefunden! Schöne Muster, nur ich weiss nicht, weil ich die nicht früher für Kinder verwirklicht habe, d.h. die Ideen.
Ahh, wenn es nur etwas mehr Zeit gäbe!
Denn es ist ja immer so, dass wenn du dich an eine neue Handarbeit machst, dann schickt dir jemand auch Papierkram zu übersetzen. Murphy´s Gesetz. So ist es ja im Moment auch. Zum Glück kann ich die Fristen manchmal auch selbst bestimmen.

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Die Muster sind wirklich hübsch, vor allem für Kinderpullis. Das mit den Hirschen/Rentieren gefällt mir besonders gut.
Viele Grüße
Elke

23:40  

Post a Comment

<< Home