Saturday, December 02, 2006

Teele! Teele!

SKS läks täna teele. Nüüd jääb loota parimat. Et ma aadressi ikkagi valesti ei kirjutanud, see on hetkel minu suurim hirm. No ja see meeldimise asi. Sellega seoses tegingi mitte ühe, vaid koguni kaks asjakest. Et üks ikka joppab.
Aga see idee ja saamiseloo eellugu on naljanumber. Minu jaoks. Ent sellest kunagi hiljem. Kui üldse.

Ma tohterdan nüüd oma rakkus jalgu edasi. Täna oli jälle kord päev jalgadel. Kuniks vanem poiss käis klassiõe sünnipäeval, käisime meie pisematega vanalinnas kolamas. Kahju ainult, et kuuse tuled alles homme süttivad. Mõtlesin homme ka korraks minna, aga jääb vist ära. Koduski tegemisi. Ja poisid juba küsisid, et kas homme saab kodus õue ka või siis naabripoisiga mängima. No saab ikka. Kui ilm kannatab ja naabripoiss ka kodus on. Ei me ette tea.

Aga kategooriast lapsesuu .... Kas teie teadsite, et kirikukellad "kõlksuvad", vähemalt täistunnil? Mina nüüd tean. Keskmik ütles (4 a ja 2 kuud). Ja tema on meil see geniaalne selle, kes "kommilenderi" avastas. Jajah.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home