Thursday, November 30, 2006

Ämblikuvõrk vol 2

Ongi minu ämblikuvõrk. Esimese mustri valisin alustuseks liiga keerulise ja lõin liiga laia salli üles. Teine .. Osutus liiga tihedaks, liiga vähe "auklikuks". Kolmas on nüüd seesama siin. Mulle meeldib ja hetkel paistab sujuvat ka. Aga see peenike tahab harjumist. Muster nr. 106 raamatust L. Lehismets "Pitslised koekirjad", Valgus 1978.
Pilt ei talu kriitikat. Ma ei oska neis valgusoludes kohe midagi jäädvustada.
Nagu ma muidu oskaks :P.
Olemasolev jupike on 20 cm, alustatud eile hommikul ja kootud eile hommikul ja õhtul mõni tund ning täna õhtul paar tundi. Kui ma niisamuti jätkata saan, siis saan jõuluks enamat näidata. Vahva oleks.

Mein Spinnennetz. Etwas schalartiges aus sehr feiner Wolle. Der dritte Versuch. Und diesmal gefällt es mir. Hoffentlich kann ich bald auch etwas mehr zeigen, im Moment gibt es ja nur etwa 20 cm.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home