Friday, December 01, 2006

Roosa vaht

Hea on, kui jõuad koju. Mis sest, et jalad löövad tuld. Ja mis sest, et kõike ei jõudnud. kohvile kohvikusse ei jõudnud. Tööinimeste asi.
Aga "Viltimise" raamat, detsembrikuu Sabrina ja Anna ning Jutupauna juurest toodud raamatud, lisaks veel üheks kingituseks leitud roosapruunikirju lõng ja punasekirju heie .. No on ju tore päev. Tagatipuks tegin omale veel ühe meelehea: Katrin Mandel ja Lauri Saatpalu CD "ei kunagi". Uus asi ja lihtsalt hüppas silma kinni, kui ma Viru keskust läbisin. Mulle meeldib. Kuigi kest on roosa.
Mulle meeldib Saatpalu. Ja avastus oli seegi, et uues Mõmmi-lastekas on temagi tegev. Hunt. Lahe ju. Mõnus ulg oli.
Ja Mandel on ka hea.

Roosa päev.

Labels:

2 Comments:

Blogger KK said...

Uus plaat???
Ma nende esimest fännan kohe väga-väga.

23:04  
Blogger Tiina said...

Uus plaat neh. Minu jaoks tänane üllatus. Aga noh, salvestused on ka sept.-okt. 2006 tehtud.

Mulle meeldib see ka väga (nt. "Ära koo /mu käpikuisse päikest.../", "Veider maailm, /veidrad inimesed sees, mulle meeldib leierkastimees ../).
Aga ta on nagu veidi unelevam. Tegelt ma ei oskagi seda emotsiooni hetkel väljendada.

23:18  

Post a Comment

<< Home