Wednesday, January 03, 2007

Aastahitt

Vaatasin. Ja igatsen taga aega, mil see oli detsembri lõpus pikk raadiosaade ühe päeva lõpetuseks. See "gala" mulle ei meeldi. Aga ju see on minu viga.
Nagu mulle ei meeldi ka need parimaiks hääletatud lood. Aga eks maitsed ole erinevad. Ja kesse nende teismeliste "rahutute tuhkatriinudega" ikka võidu joosta viitsib.
Oi kuidas see maakeelne versioon tollest loost mulle ei meeldi. Naljakas, Dingo mulle ka noil ammustel aegadel ei meeldinud. Või noh ... väga-väga ei meeldinud. Nüüd aga ..
Et nad ka ilusa asja ära pidid rikkuma. Aga noh, mis sa ikka teed, kui omal pead ja ideed netu.

Es wurde hier wieder das beste Lied fürs 2006 gewählt. Eine Geschmackssache, aber die ausgewählten Lieder gefallen mir nicht so sehr oder dann gar nicht. Ist ja auch verständlich. Die Teenager sind bei der Stimmvergabe am aktivsten.
Geschmackssache wie gesagt.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

See päev otsa kestnud saade oli hea küll. Sai töö juures kõrvu kikitatud, kaugele asi jõudnud on, loosimistel loota ka endale võitu ja lõpuks õhtul ära kuulata need parimatest parimad.
Aga minul küll seekordsete eesti 2 parema vastu midagi polnud.Kas hip-hop oleks siis rohkem meeldinud? Kellele see R2 siis ikka rohkem on kui noortele!Ja Raadio Elmar edetabelis olid need ka vastavalt 2. ja 4.kohal....

01:02  
Blogger Tiina said...

No Padariga võiks veel leppida. Aga need Eesti arvestuses ülevalpool olnud lood. No ei ole minu maitse.

Aga mis sest ikka. Ma kuulan oma. See vaid üks tsirkus, üheks õhtuks.

22:06  

Post a Comment

<< Home