Friday, January 05, 2007

Moda

Mees tõi mulle täna poest uue Moda. See on üks ajakirjadest, mida ma olen vahetpidamata ostnud. Ja mulle meeldib, mõni number rohkem, mõni vähem. Aga mõne idee olen igast numbrist leidnud. Kõrvataha panekuks.
Seegi kord on seal üsna mitu mulle huvipakkuvat ideed, ka kui mõni meeldimine on minu muidu praktilise meele jaoks liiga utoopiline. Või ei passiks mulle. Aga huvipakkuvat on küll.

Jaanuarikuus mõtlesin lisaks ka mõne mulle huvipakkuva raamatu tellida. Ja nii ma ootangi nüüd huviga seda pitsilist raamatut. Kui see kohale tuleb, siis võimalusel tuleb järgmine soov teele panna, st. tellida järgmine huvipakkuv asi. Eelmine aasta oli mul hea raamatuaasta. Kodune kogu täienes päris kenasti. Loodan, et ka see aasta ei tule kehvem.

Mein Mann hat mir heute die finnische Zeitschrift Moda 1/2007 gekauft. Die kaufe ich eigentlich schon seit Jahren. Die enthält Strickideen, aber auch den Schnittbogen und Nähideen. Mir gefällts. Etwas für mich interessantes habe ich aus jeder Nummer gefunden.

Ausserdem habe ich mir ein Buch bestellt: das hier. Bin ja schon gespannt. Aber es wird noch dauern bis das da sein wird. Voriges Jahr war für meine Hausbibliothek ein gutes Jahr. Hoffentlich wird das neue Jahr nicht schlechter sein.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

assa, seda raamatut olen isegi piidelnud! kas tellisidki otse amazonist ja palju siis postikulu tuleb?

02:41  
Blogger Tiina said...

Krisost tellisin. Ja maksab 429.-.
Palju või vähe, ei huvita. Ma TAHAN seda.

12:11  

Post a Comment

<< Home