Monday, January 15, 2007

Kadunud lõngade ilmumine

Möödunud aastal ma tuulasin kõiki oma varusid. Õieti arvasin, et kõiki. Üks kotitäis tundus mulle siis puuduvat ja nagu näha, mu mälu ei petnud mind. See ilmus välja ja omamoodi kõige ootamatumast kohast - keldrist. Kuidas ta sinna sai, kes seda teab. Aga eile väikematele lastele suuremast jäänud riideid otsides ta ühest kastist välja ilmus. Kahju ainult, et tal nüüd see kerge "keldrilõhn" küljes on. Ei teagi, mida sellega nüüd teha. Enne kudumist seda mohääri pesema hakata ... Või otsin idee (nüüd lõpuks), koon valmis ja pesen siis? Igatahes vajan ma nüüd ideed.
Lõng on päris mingisest nö veeuputuse-eelsest ajajärgust. Kunagi Flensburgist toodud.
Mohääri ja villa segu (vastavalt 72 ja 28%), minu jaoks üsna jäme, aga selliste teist tooni tutsakatega.


Habe gestern ganz zufällig wieder Wolle gefunden. Wenn ich im vorigen Jahr alle meine Vorräte durchwühlte, dann habe ich die nicht gefunden. Dachte schon, dass mein Gedächtnis sich irrt. Aber ... ich hatte das mit den kleinen Kinderkleider zusammengepackt und in den Keller geschoben. Und erst jetzt durch Zufall gefunden.
Habe die schon vor Jahren aus Flensburg mitgebracht. Jetzt brauche ich dafür eine Idee.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vbl piisab, kui kootud ese lihtsalt kergelt niiskeks teha ja siis õue riputada, kui see keldrilõhn just VÄGA tugev pole?

15:12  

Post a Comment

<< Home