Monday, January 29, 2007

Et plaanid ei kisuks kiiva ...


Aasta sokiplaan vajab ka täitmist. Et jälle täitmata ei jääks. Ning see loominguline varusid hävitav jaanuar.
Ei, mingit erilist loomingulisust netu. Aga ühed 7-venda jäägid said suurele poisile sokkideks. Nii et mõned tokipõhjad on kastides vähem. See 7-venda Colori on veel väga ammusest ajast. Meite issile sai kunagi sokkideks tehtud. Aga neid ammuseid 7-venda jääke on hoopis teine tunne kududa kui uuemaid. Nagu lõng oleks teine. Kuigi ei ole ju?
Nagu öeldud: 7-venda. Tumeroheline ja Colori, kuna neist ei jagunud, siis säärtesse valget ja varbasse tumesinist. Segasummasuvila :)

Ja siis ajasin ühel aastalõpus alustatud peerikesel lõngaotsad ää. Wine and roses mitts, IK Winter 2006. Lõng on Linate Smyrna Gold, vardad nr. 2. Nunnud. Olgugi, et talv alles tuli, nüüd võib ka kevad varsti tulla.


Da ich diesmal mein Sockenplan doch erfüllen möchte, dann ... Socken Nr. 3 für unseren Ältesten. Aus 7-venda-Wolle (7-Brüder von Novita, Finnland) Resten gestrickt, Nadelspiel Nr. 3. Und Wine and roses mitts, IK Winter 2006. Wolle Linate Smyrna Gold, 100% Wolle, Nadelspiel Nr. 2. Ich mag die sehr und obwohl der Winter erst gekommen ist, ist es bald ja schon soweit, dass der Frühling sich auf den Weg macht ...

Labels: ,

1 Comments:

Blogger Tiina said...

tundub küll. Aga vana kohta ma samas jälle naturaalsem öelda ei julgeks, pigem ta kipub krudisema viisil, mille pärast ma sünteetikat ei armasta. Või olen ma lihtsalt pirtspekimaks muutunud?

Uuemad 7-venda lõngad tekitavad kududes hoopis teisema tunde.
Nii et ma polegi ainuke? Ma hakkasin juba arvama, et viga ongi minus.

18:17  

Post a Comment

<< Home