Tuesday, January 23, 2007

Tali tuli!

Ja seekord koos kinnastega. Tegin siin nädalavahetusel ühed heidest käpikud, täna lasin masinal töö lõpule viia. Muidu ok, aga jube karvased on. Ent mis sellest. Mulle meeldivad. Rõõmus värv.
Nagu ikka, juhend sealt kust varemgi - Ullast. Peaks veel mõned tegema. Heiet ju on. Ja peagi saab jaanuar ka läbi ...
Ja nii ma avastasingi end sokkide asemel kindalainelt. Hetkeseisuga olen ma ju paarivõrra aastaplaanist maas. Sokkidega siis. Ning töös on hetkel kõike muud kui sokke. Samas oleks neid ka vaja. Suurem poiss on enamusest välja kasvanud.

Nädalavahetusel tegin lasteaia-nukule veel ühe kleidikese.
See mulle eriti ei meeldi, ei kukkunud kõige paremini välja. Loodetavasti tulevad järgmised asjad jälle paremini välja. Kirjatööde vahele on selline nokitsemine väga mõnus. Kuigi ega mul kirjatööd vähe just pole. See on ikka nii, et kus on, sinna tuleb juurde.

Zwischen dem Papierkram habe ich auch was anderes getan. Wieder Fäustlinge aus Vorgarn. Es ist ja der Winter endlich angekommen!
Anleitung wie auch früher- aus Ulla (in Finnisch). Inzwischen kenne ich die aber schon auswendig. So geht das schneller, denn brauche ja keine Zeit zum Anleitunglesen.
Und ausserdem ein Kleidchen für die Kindergartenpuppe, sie war ja über die Wochenende wieder bei uns zu Gast. Ich setzte das Nähen für Puppen solange fortbis die eine anständige Garderobe haben.

Und der Winter ist endlich da! Was für eine Freude! Mit Sonne und Schnee!

Labels:

2 Comments:

Blogger KK said...

Väga armsad kindad. Eesti heidest tegid? Palju sa silmi panid ja mis varrastega?
Peaks ka proovima.

09:02  
Blogger Tiina said...

Meite oma heidest jah, kahekordselt ning nr. 4 varrastega. 48 silma kokku, a 12 vardal. Nagu öldud, toetusin esimeste kinnaste puhul sellele juhendile http://www.ullaneule.net/0305/ohjeet_hahtuvalapaset.html, sest ei osanud seda vanumist arvestada. Võtsin siis mõned võõrad kogemused ette.

09:41  

Post a Comment

<< Home