Saturday, January 27, 2007

Eurolaul

Jälle on karusell käima lükatud. Vaatasin ka. Ja millegipärast on minul tunne, et see omavahelise konkurentsi puudumine on andnud tulemuseks vaid mittemidagiütlevad lood. Et nagu polnudki vaja millegi nimel pingutada. Ei ühtki tähte. Veidi nagu jäi kuskile kuplisse kinni see päevalillelaul ja Koit Toome lugu, aga õiget headust ei paistnud kusagilt. Võib-olla õnnestub esitusega mõnest neist ka veidi kallimat kivi lihvida, aga ... Üldmulje oli minu arust kesine.
Aga ega ma pole ka mingine eriline eurovisiooni fänn. Ilusad ajad olid siis, kui mängus oli orkester ja hindajaks žürii. Eurovisiooni ajaloost võib leida ju hulga väga häid lugusid. Läbi aegade. Kahjuks enamus viimase aja "pärleist" sinna ritta ei mahu. Minu meelest.
Loodetavasti üllatab mõni teine maa oma hullupööra-segase ideega. Nagu möödunud aasta.

Heute hat man im unseren Fernsehen diesmaligen Eurovision-Lieder vorgestellt. Die estnischen. Nichts besonderes.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Meiega juhtub ka alati midagi. Nimelt see, et kogu meie töökas kollektiiv (mina koos abikassaga ja abikassa vanemad) unustas laulude eeltutvustuse sootuks ning kobis üksmeelselt kotile. No täna kordab ka, siis vast vaatame. :)

Aga eks see tõsiasi ütle ka juba midagi - mina, vana Eurovisiooni fänn, kes juba "Halleluuja" aegadest seda ilmaimet hoolega on jälginud, eksole. Ja nüüd siis niimoodi. :P

-oravake

12:12  

Post a Comment

<< Home