Monday, October 02, 2006

Unistuste aeg

Sall pole ikka veel valmis (Midwest Moonlight Pam Alleni raamatust Scarf Style) ja poisi koolikampsi lukk tahab etteajamist. Aga mina tekitan siin netis kolades omale hoopis raamatuisu. Seda lisaks Kullaketrajate koostellimisele, kus mul kah üsna mitu soovi kripeldab.
Aga sedakorda tahaks sokiideid ja palmikuid ja pitsilist siit ja pitsilist sealt. Tegelikult pole see veel kõik, aga noh. Ma ei saa kogu oma soovide nimekirja siia kah ümber kribada.
Ma ei tea mis neis on, aga nii pealevaadates ja niipaljukest kui neist infi oli, näisid nad mulle isuäratavad. Nojah, eks see ole ka paberi"kollektori" värk. Kõike ja rohkem.

Aga unistada ju ikka võib. Kuigi fakt on seegi, et vähemalt ühe ma neist omale kiiremas korras katsun ikka soetada kah. Eriti vahvad on ju täituvad unistused!

Möödunud nädalal tekitasin koju Isetegijate tutsiku abil haapsalu sallide raamatu, Linda Elgase oma. Homme tahaks linnast selle sokiraamatu ää tuua. Äkki mõne kokaraamatu kah. Polegi nagu kaua linna saand, vaja ju raamatupoode veidi tuulata. Ja mudu lähevad poes äkki lõngad kah kopitama kui neis ei tuula.
Nii et .. kohviku pääv. Kudumine kaasa ja aeg surnuks.

Tegelt tegin ma pooleliolevast paar pilti kah, aga selle laevalgusega kukkusid need kehvakesed välja. Nii et ... sry.

Habe wieder eine Menge Bücher gefunden, die ich mir wünsche. Spitzen hier und da, und Socken und noch einiges dazu. Und das ist gar nicht alles. Das ich alle auf einmal kriege, das glaube ich sowieso nicht. Aber man darf ja träumen?
Und die schönsten sind dabei die Träume, die mal wahr werden?
Und Bücher sind etwas, was ich sehr mag. Wenn ich auch da mehr Ideen vorfinde als ich verwirklichen kann. Die leben ja über Zeiten. Und obwohl ich keine Tochter habe, die sich für die Handarbeit interressieren könnte, jemandem werden meine Bücher ja bestimmt auch nach Jahren eine Freude bereiten. Und solange freue ich mich über schöne Sachen.

Das Buch gibt es auch jetzt im Estnischen. Werde mir Morgen kaufen, wenn ich in die Stadt gehe. Vielleicht gibt es ja noch was neues?

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home