Sunday, October 01, 2006

Plaadid

Üldiselt kipub olema nii, et uuemad plaadiostud või muidu tekkinud plaadid kipuvad vallutama koduse muusikamasina. Kui üldse, sest meil on see pill siin viimasel ajal vähe kasutuses olnud.
Eile aga pani mees nii poolkogemata peale ühe 90-ndatel saksast toodud plaadi "Fetenkult - Die volle Partyladung" ja sellel on nii poolkogemata üks lugu mis mulle väegade meeldib. Sedakorda küll Sisters of Sound esituses, aga siiski ... 10 kleine Jägermeister. Tuttav 10 neegriposi lugu, ja sedakorda siis sedaviisi. Minu kiiks, aga sõnad on lahedad. Sama on meite peres presenteeritud ka Die Toten Hosen (Surnud püksid) esituses (alumise singli näol).
Mis mulle aga samuti meeldib, mõnus ja lõõgastav kuulamine - Die Ärzte tekstid. Omamoodi ullikesed. Või siis Die Prinzen.

Polegi ammu miskit uut ja saksa keelset riiulisse tekkinud. Kuigi vana hea Grönemeyer on ikka ja ja jälle kuulatav.

Aga uuemast saksa muusikast ma miskit ei teagi. Niipalju kui ma nüüd digi-TV kaudu RTL uudistest näiteks Tokio Hotels poistest kuulnud olen. Aga too pole mulle. Laste asi.

Habe lange keine deutschsprachige Musik mir angehört. Hab die auch zu Hause wenig, nur einige CD aus der früheren jahren, wenn ich wenigztens einmal im Jahr in deutschland unterwegs war. Gestern hat mein Mann aber einige ältere CD-s und Kassetten aufgesucht. Da hat es auch was deutsches gegeben. Jedoch habe ich auch manche Lieblinge, auch Lieblingslieder.

Nur über die neuere deutsche Musik weiss ich nichts. Nur Tokio Hotel habe ich jetzt in RTL News gesehen. Das ist aber nichts für mich. Dank Digi-TV.

1 Comments:

Blogger Kati said...

Kahe käega sellise muusikavaliku poolt. Miskipärast pole neid aga hirmus ammu kuulanud...

15:10  

Post a Comment

<< Home