Thursday, November 08, 2007

Valgest pakist

Uhh, mul langes kivi südamelt kui ma lugesin KK-st, et pakk jõudis kohale. Ma vist juba mainisin, et panin tolle teele seekord (meeltesegadushoos) lihtpakina. Minusugune kontrollifriik! Ja siis maalisin kuni tänaseni tonte seinale sellest, kuda ta kohale üldse ei jõuagi ja nii edasi. Lõbus on selliseid pakke vahetada. Eriti ise teha. Kui vaid seekordsed sokid ka suuruselt passikad. Seebipoodi satun ma aga pea iga paki postitamise eel. No hakkas see Lush meeldima, kuigi lemmikseepide valik hakkab hetkel ammenduma. Seekordne villaloor meeldib aga mulle omalegi. Linasesegune. Häeste vahva näeb välja. Ei, kuigi tollega miskit suurt peale hakata ei oska, poodi peaks ikka minema. Ikka Veimevakka. Villahooliku argipääv.
Nüüd siis see kaalutud talvesoe. Huvitaval kombel on pakisaajatel viimasel ajal üks ühine joon. Milline? Seda ma öelda ei saa. Sest siis oleks ma reetur.
Die weissen Pakete sind ausgetauscht. Das Paket habe ich an Priima geschickt. Socken, Seife (Bohemian Soap (Zitrone) von Lush Cosmetics), Alpaka, Kerzen, Wolle und Filznadel, Schokolade. Ich mag das Vorbereiten derart Pakete. Lustig wenn es ausser der Farbe keine Grenzen gibt.
Das neue Paketwechsel ist aber etwas "strenger". Heisst ja auch "300 Gr Winterwärme". Inhalt des PAkets darf nur 300 Gr wiegen (plus/minus 10 Gr). Und es muss wenigstens 3 Gegenstände enthalten und soll mit der Handarbeit verbunden sein. Mal sehen was mir diesmal einfällt. Komischerweise haben meine Paketadressaten in der letzten Zeit was gemeinsames. Was das ist, dass kann ich aber nicht laut sagen, sonst verrate ich ja wem ich diesmal was schicken werde.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home